2010. szeptember 26., vasárnap

The Poet's Keepsakes - Lorie Davison

Lorie új készlet különleges. Más mint amit tőle megszoktunk, kicsit elvontabb, régies, antik, nem is tudom hogy jellemezzem. Furcsa volt úgy alkotni, hogy pénteken "töltöttem le a készletet" és tudtam a hétvégén végeznem kell a két oldallal. Igazából lehet nem hoztam ki magamból a maximumot, vagy csak kiesek a gyakorlatból? Őszintén most a második oldalam a vágás nélküli tetszik jobban. Sajnos így is lekéstem a határidőt, őszintén szomorú is vagyok hogy Lorie blogjába már nem kerültek fel oldalaim (nem tettem fel időben). Na de az oldalak:

Magyar címben A könyv szépsége címet adnám. Nagyon szeretném ha a lányok "tisztelnék" a könyvet (sajnos most csak rakosgatják, néha tépik, és igen közben olvassák is). Mit értek az alatt hogy tisztelet? Az az érzés ami elkap egy könyvtárban, könyvesboltban (ott nem igazán - az árak miatt szomorúság), vagy ha új könyvet veszek én mindig megszagolom a könyvet. :)

The Poet's Keepsakes - Lorie Davison

Az öreg halász... Na az előbb meséltem a könyvek iránt érzett szerelemről, most pedig egy olyan mű alapján készült oldalam amit el se olvastam. Próbáltam, untam. Az oldalamon apu fotóját használtam, horgászni indul. Nagy horgász, még amikor megszülettem is horgászott, rendszeres jár. Tudom nem szép az idézet, tartalom csak, de szerintem nagyon találó. Szeretem ezt az oldalam.

The Poet's Keepsakes - Lorie Davison

4 megjegyzés:

Rucola Designs írta...

Én elolvastam kínkeservesen, de nem tetszett. Az oldal viszont hipergyönyörű!:) A könyvek miatt se aggódj!

eagleszem írta...

Nagyon tetszik mindkét oldalad. Aranyos a lánykád a könyvek előtt. Apukádról pedig megható az oldal. Ne tudd meg nekem, hogy hiányzik a könyvesbolt (ott dolgoztam).

Tinci írta...

Már hiányoltalak! Gyönyörűek az oldalaid. nekem a második a kedvencem, olyan elgondolkodtató.

szrjudit írta...

Ó a könyvek... Én is imádom őket, és Lorie poéta készlete annyira gyönyörű, alig várom, hogy megvehessem, lesem a boltot. A második oldalad különleges, gyönyörű, nagyon tetszik a hangulata, gyönyörűen kivitelezted. Az első is szép, de nem az a kiforrott, tökéletesre csiszolt oldal. Nem is lehet mindig az ;)