2010. szeptember 2., csütörtök

Autumn in the Forest by High Four Designs

Autumn in the Forest by High Four Designs

Mesél az erdő. Adnám a címet a készletnek. Gyönyörű őszi készlet, egyedi, élmény volt vele dolgozni.
Első oldalam úgy érzem szebben kidolgozottabb részletekben gazdagabb, egyszóval szebb lett. Mégis idő és fotó hiányban már "használt" fotót tettem rá, őszintén már bánom.

Autumn in the Forest
GSO Thank you so much lisa85!!!

Nekem mégis a "Búcsú" oldal a kedvencem. A készletet aznap kaptuk meg amikor Nórának elkezdődött a bölcsődei beszoktatása. Így oldalam elkészítése közben érzelmeim vezényletek. Búcsúzom. Útjára engedem legkisebb lányomat, nyuszi csoportban kezdetét veszi számára egy új élet (amit jelentem jól bír, már 2 órát van ott nélkülem, jó az első 5 percben sír, de utána játszik, elvan).

Farewell

5 megjegyzés:

Eszter(beszteri) írta...

Gyönyörű mindkét oldalad, de nekem is a második a kedvencem. Talán azért, mert januártól már én is dolgozom... :( Bevallom, amikor megláttam a készletet, én semmit nem tudtam beleképzelni, annyira távol áll tőlem, de az oldalaid miatt már tetszik... :D

kreatívhit írta...

jó kis oldalak..egy régi mesét a "kerekedő meséit" juttatta eszembe.

szrjudit írta...

Gyönyörűek, a bölcsis a kedvencem az érzelmi háttere miatt, a másik pedig kedvencem a kidolgozottsága miatt gyönyörűek, nekem se tetszettek eleinte a "gülüszeműek" (boooooocs), de már nagyon tetszenek, a készlet is wow, de az oldalaiddal lesz teljes egész!

Rucola Designs írta...

Jaj, de gyönyörű mindkettő! A második érzelmesebb, az első egészen professzionális! Mondjuk nekem a készlet is bejön! :)

ezsani írta...

Ez nagyon édes!!!!!!! Teljesen együttérzek Veled.