2010. szeptember 19., vasárnap

Anya te nem vagy boldog amiért haza kellett jönnöd?

Hangzott el egyik nap Regina szájából. Igaz csak ültem, elvileg kockáztam velük, agyban nem ott voltam. Azóta figyelek, rájuk. És hagyom a lakást, a főzést (bár jövő héten nem úszom meg). Na de azóta más is van:
Pénteken telefon, anyu, hívták oviból, Regi lázas, elmennek érte, (apu nyugdíjas), anyu elugrik a melóból. Volt annyi eszem hogy vittem nekik is lázcsillapítót. Szerencsém van orvos pénteken (páros héten) délután rendel. Szerencsém van, pénteken 13.30-ig dolgozom. Így már én vittem be a rendelőbe. Szerdán már mehet oviba, most meg vele vagyok. Hétfőre Szilárd kért szabit, kedden a papa vállalja. Szerencsém van, Szilárd el tud jönni, főnöke megérti most kezdtem, nincs is most nagy munkájuk, szerencsém van papa elvan a Regivel. Persze egy lázas gyereket vagy Nórát már nem tudnám rábízni. Ha szerencsém van hétvégén elmúlik ez a ronda láz (elég erős gyógyszert kap a gyerek).
Hát röviden ennyi.

Ja scrap.... Hát most nincs kedvem. Volt már ilyen, lesz is, most kicsit szünetelek. Azt hiszem legközelebb Lorie oldallal (lorie új készlete) jelentkezem. Addig is nézegetem lányok a blogokat, írni hol van időm hol nincs, de figyellek titeket. És azért lett egy kicsit személyesebb a scrap blogom, mert egyre több anyuka viszi most vagy majd később bölcsibe a gyermekét, illetve lesz dolgozó nő. És ezek olyan dolgok amiket nem lehet oldallal kifejezni. Na jó volt egy ötletem, nincs meg a fél fejem, zsonganak körülöttem az információk, fecnik, tiszta zsufi, nekem valami zöld fű lenne a kobakom. Lányok rajta sétálnak.... Valami ilyesmin gondolkoztam a buszon. :)

5 megjegyzés:

Névtelen írta...

Ez mindig nehéz egy darabig. Ovi kezdés, munkakezdés egyszerre...Fú, én még most is beleborzongok, ha visszagondolok rá.
Én néha még sírtam is:)
Reginek jobbulást kívánok!!!! Remélem gyorsan rendeb jön!

Judit, ezt a oldalt, amin gondolkozol mindenképpen csináld meg (valamikor)!!!
Én már látom magam előtt:)
És hiányoznak az oldalaid!!!!!

Eszter(beszteri) írta...

Sajnálom Regit, mielőbbi gyógyulást neki. Hát nem irigyellek, és ahogy olvasom a soraidat, lelki szemeim előtt látom január végi önmagam... :( Kívánom, hogy hamar beálljon az életetek ezután a nagy változás után. És várom, hogy újra legyen kedved/időd scrappelni!!!!! :D

Janka írta...

bár nekem nem ilyesmi gondjaim vannak, azért megértelek. biztos nehéz lehet, hisz ez az új dolog most az egész életeteket megbolygatta. remélem, megtalálod az egyensúlyt, lassan megszokottá válnak a most még ismeretlen dolgok. akkor majd lesz kedved alkotni is :)

Reginek meg jobbulást! Sok vitamin ;)

millu írta...

Jobbulást a csajszinak.Nekem még így a nyári szünet után is nehéz belerázódnom a dolgokba,ovi,munka,furcsa reggel nekem vinni korán,persze neki is,délután tovább dolgozni,figyelni a cuccaira,mikor mit viszek neki,(már első héten nem volt meg a párnája,a héten póló nélkül jött haza,csak pulcsi volt rajta,meg hasonlók)és akkor még az itthoni dolgok,főzés stb.arról már nem is beszélek,hogy egész nap be nem áll a szája,fél percet nem tudok nyugodtan végig gondolni semmit.Néha annyira elmennék világgá.:D:D csak pár órára.:Dremélem azért hamarosan lesz új oldalad.

eralilla írta...

Jobbulást Reginek!
Teljesen átérzem a helyzetedet. Mi is most kezdtük az ovit, s a 3. héten már beteg lett a kislányom. Még köhög, de már láza nincs. Két napig még a papa-mama oviba viszem, most beszéltem anyukámmal, s elvállalták. Hát igen, szerencse, hogy...