2010. szeptember 15., szerda

Near the Big Oak by Joelle Designs

Near the Big Oak by Joelle Designs

Gyönyörű készlet igaz?Egyedi elemek, hátterek, és én is teljesen más jellegű oldalakat készítettem vele.
Nagyon örülök neki hogy már nem egyedüli magyarként vagyok a csapatban, hanem Krysty kinek oldalait (tehetségét) már én is régóta figyelem (felfedeztem), is Joelle Designs Ct csapatának tagja lett.

Blueberry Picnic
DST
GSO Thank you so much Charito!

The Bathing Beauty

DST
GSO Thank you so much Beaute!


Hú lányok. 5.07 van, én egy óra múlva indulok Regivel. Aztán dolgozni. Radikálisak a változások, és tegnap még radikálisabbá tettem. Hosszú egyenes hajamba teli frufrut vágattam. Nagy álmom volt (több éve), de mindig mondták, ne kerek az arcom, megbánnám. Most szerettem volna valami újat, hát nem bántam meg!!!!! Mindenki dicséri, még a óvodában, bölcsődében is megdicsérték az új "fejemet". Szóval ha vágytok valamire, vágjatok bele!!!!!
Ja egyvalakinek nem tetszik a hajam. Reginának (pedig olyan mint az övé), "vágassam vissza," közölte.

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

Majd írd ám meg milyen volt az újrakezdés! Sok sikert az első naphoz!
És biztos jó a hajad is, kell néha egy kis változás:) (én pont most tervezek egy radikális világosítást rajta)

Eszter(beszteri) írta...

gyönyörűek az oldalak, és mutizhatnál egy fotót az új fejedről... :D

Tinci írta...

Gyönyörűek az oldalaid!
A változás a frizurában pedig kell néha. Biztosan jól áll, én nagyon szeretem a frufrut!

szrjudit írta...

Szép vagy és dögös az új fejeddel, én már láttam :P Sok sikert a mai naphoz, te jó ég, 5-kor már talpon, én fél hétkor keltem, el is késtünk kicsit, de nálunk is beindult az élet... Puszi!

Ja az oldalak? Szokás szerint különlegesek és gyönyörűek!!! a Regis a kedvencem!