2010. szeptember 3., péntek

FIRE - A tűz ( Joelle Designs and DownUnder studios)


Fairy Flight 4 "The Final" by Joelle Designs and DownUnder studios

Hát ennek az oldalnak, készletnek története van. Minden értelemben.
A készletről: A készlet Joelle és Tara közös munkája. Lányok nem dicsérem, a készlet, az oldalak magáért beszélnek. Szerintem nincs olyan fantasy scrapes akit ne hozna lázba. És valóban gyönyörű!!!!!!!
CT: Nemrég írtam visszamondtam Joelle Designs Ct tagságomat. Nehezen szántam rá magam, nagyon szerettem Joelle egyedi, különleges, gyönyörű készleteit, csapatát, nagyon jó volt nála. Na de a munka, a ct-k, nem bírom, gondoltam én, és csak írtam a leveleket.
És jött Joelle na meg ez a készlet. És egy Ct call. Én pedig a fejemet vertem a falba, hogy lehettem ilyen lüke. Így levelet írtam, én, fordítóval, és kértem vegyenek vissza. Szerencsém volt, szeretik munkáimat, megtették. Én pedig hamarosan jövök a második oldalammal is.

FIRE

És most idézek a scrapbook.hu-ról:
"Igazából a cím, fotó a tűzről, de az fura. Egy régi fotót próbáltam alkotni, egy indián lányról aki nézi a tűzet. De olyan érzésem van (bár tetszik ez az oldalam) nem jön át amit közvetíteni szeretnék."

Valahol ez igaz, oldalam ezért készült, de az első ötlet, elrendezés (Regi más fotóval, farkas, és tűz) más irányban akart menni. Eredetileg A kis herceg oldalt szerettem volna elkészíteni. De valahogy nem passzolt a készlethez. Utána kezdtem el az elemeket fekete - fehérré tenni. Minden elem 2 rétegben van az oldalon. Egyik fekete - fehér, a másik eredeti, de átlátszósága (vagy mi) 50%. Így próbáltam régies hatást kelteni. Na utána született az oldal. És kis herceg elfelejtve. Erre jön Janka, és mit ír nekem az sb-n? Állam a padlón, annyira ráérzett (tudott).

"nagyon-nagyon tetszik a hangulata, a színvilága.
engem valahogy nem a fókuszban levő tűz ragadott meg, sokkal inkább a háttérben zajló dolgok. Noémi és Sabee tanfolyama óta tudom, hogy az ilyen képeknél a tűz-lány-farkas háromszöge inkább az enyészpontba, a háttérbe irányítja a figyelmet. azt sugalmazva, hogy ott érdekesebb, rejtélyesebb dolgok történnek. és valóban azon gondolkodom, milyen viszony lehet a lány és a farkas között? nagyon érdekes oldal!"

Szóval, lesz még ilyen tanfolyam????????????

5 megjegyzés:

Rucola Designs írta...

Hát én odavagyok érte :)

Névtelen írta...

Ahogy Janka is írta, igen a háttérre szegeződik először a figyelem. Én a félig látszó osonó farkast szúrtam ki először.
És IMÁDOM ezt az oldalad (is).
Alig várom a folytatást!

Ja, és nagy mázlista vagy, hogy ilyen Ct-ben dolgozhatsz, de persze meg is érdemled!:D

Eszter(beszteri) írta...

Örülök, hogy visszavettek... :D Gyönyörű az oldal! :)

Janka írta...

Jó kis története van az oldalnak, az biztos. Nekem nagyon-nagyon bejön, de nem ismétlem magam :D

szrjudit írta...

Gyönyörű ez az oldal, de nem csak a készlet miatt, engem ez a titokzatos, lehajtott fejű indián lányka tesz kíváncsivá, a farkas pedig annyira szép az oldalon, ahogy nézi a lányt. Sejtelmes, titokzatos, érzéseket kelt.