2010. szeptember 11., szombat

Hulahopp - ötlet

Ma névnapi ebéden ámulva néztem unokatestvéremet. Rengeteget fogyott, titka a Hulahopp karika. Bár neki a Tv-től már általam ismert masszázs karika van, és hazaérve egyből rákerestem a neten, Nos nekem most nincs rá 7.000 Ft-om, így az egyszerűbb megoldást választottam, azt is ott olvastam. Műanyag Hulahopp karikámat sóval töltöttem (szét lehet szedni). Férjem aggódik szétjön, és enyhén szólva kiborul a só (ma van a 6. házassági évfordulónk) de pár próbát megér. Gyorsan megpróbáltam, az eredmény elkeserítő. Valamikor régen (gyerekként) vígan pörgettem, most 6, azaz hat pörgést sikerült megtennem. Szerintem annak a fele lendület volt.

Jelentem a 90 napost, hol abbahagytam, hol elkezdtem, augusztusban nagyon komolyan csináltam, víznappal, 5 kg le is ment. Így január óta 10 kg mínusznál tartok. Most újra kezdem a munka és háztartás mellett talán nem is lesz olyan nehéz.

Hú lányok, utolsó szabad hétvégém, szerdán kezdek, dolgozó nő leszek.



Na ez tuti nem a kezdő szint.


Jelentem kipróbáltam. 30 percig próbálkoztam, szakadt rólam a végére a víz, élveztem. Összefüggő rekord még mindig 6 másodperc (vagy pörgés), a derekam fáj (nem izomláz, fáj mert nehéz), ha leesett a karika a bokámra káromkodtam, csillagokat láttam. De élveztem, ajánlom mindenkinek! (na ja mikor lesz nekem 30 percem csajok nélkül, mert most is ott ültek, nagyon izgalmas volt nekik ez a dolog).

1 megjegyzés:

szrjudit írta...

Hula hop karika, na nekem sose ment igazán. De jó kis mozgás, az tuti, anno a barátnőm úgy pörgette magán, hogy közbe bármi mást tudott csinálni, jött ment a karika meg csak pörgött, mindig csodáltam érte. Az elért eredményed nagy szó ám, biztos megy az még lejjebb is. :) Nálam orvul jönnek felfele a kilók, ma egy olyan gatyát vettem fel, ami tök nagy volt rám, és most meg... hát nem túl jó érzés.