2010. szeptember 15., szerda

egy dolgozó nő

Szándékosan "torzítottam" a fotón. Élőben tetszik, fényképen nem (nagyon rossz a fényképarcom, ritka is a fotó rólam). Meg fáradt is vagyok a fotókhoz. Tényleg fáradt vagyok. Az utóbbi időben nagytakarítást csináltam itthon, rengeteget dolgoztam, súroltam, mostam, tudjátok, próbáltam mindet amit a két csaj mellett nem lehetett.
Ma szellemi fáradságot érzek. Könyvelő vagyok, leszek, egész nap figyeltem, könyveltem, áradtak az információk, és tényleg azt érzem fáradt, álmos vagyok. A vicc annyira izgultam hogy el ne késsek (csak Regit viszem az oviba Nórát apja a bölibe), jó 15 perccel előbb indultunk mindenhova.
Élveztem, el is telt hamar a nap, néha ránéztem az órára, mit csinálnak a lányok, de őszintén nem nagyon gondoltam rájuk. Most nem az a dolgom. Persze nagyon örültem amikor anyu mondta (ő megy a lányokért) dicsérték a Kicsit, nem sírt, jól érzete magát. Regi pedig nekem műsorozik (sír amikor leadom), már tudom utána semmi baja, már barátja is van. Igaz állandóan válogatja, és főleg fiúk, na erről majd leszoktatom!
Köszönöm a kedves mondatokat lányok!
Egy dolgozó nő.

Ja jó lenne oldal, de nincs kedvem a scraphez. Csak aludni akarok.

7 megjegyzés:

Rucola Designs írta...

Hát persze, hogy fáradt vagy! De ez egyáltalán nem látszik, és igenis jól nézel ki a fotón. Szuper 5let volt ez a frufru, szépen kiemeli a gyönyörű szemedet! :) Éljenek a dolgozó nők! :)

Merika írta...

Szép vagy még a torzított fotón is! Már hiányoltam az oldalaid, de így már értem! Majd beleszoksz ebbe is éa lesz időd alkotni, mert a feltöltődés fontos!Én drukkolok Neked!

millu írta...

Gratu,klassz lett a frizud.Sokkal jobban áll tényleg.A munkához sok sikert és kitartást,most én is padlón vagyok fáradság ügyileg,még a nyáron sem volt szabink,mostanában kilátásban sincs,minden szombaton is munka.Na de a munka nemesít..meg fáraszt.:D Reméljük hamar belerázódsz.

Janka írta...

Szerintem is klassz a frizud! Kimondottan jól áll ez a frufru.
Elhiszem, hogy fáradt vagy. Bele kell szoknod az új környezetbe, ebbe a munkába, mindenbe. Majd alakul lassan.
Sok sikert és kitartást :)

altalena írta...

Szegényke, még bele kell rázódni! De a fotó szerintem is nagyon jó lett, csinos vagy rajta!!! Minden nappal jobban fogod érezni magad, aztán arra leszel figyelmes, hogy hogyan tudsz ennyi mindent belezsúfolni egy napba:D Kitartást, drukk, drukk, drukk!!!

Eszter(beszteri) írta...

Jó lett a hajad nagyon, és örülök, hogy minden okés a lányokkal! Jó éjszakát!!!!! :D

Kisnyul / Andi írta...

Tök jó a hajad! Én sosem mertem frufrut vágatni. :) A munka-család-scrap meg majd kialakul, hidd el. Nekem három éve kellett ezt megtanulnom. Menni fog!!! Addig meg oldalak nélkül is várom a bejegyzéseidet!