2010. július 30., péntek

én is gondolkoztam

Tincinek nem tudtam blogján írjak, itt, vagy privit. Ezt választottam. Szóval hasonlóan érzek (inkább éreztem) mint Tinci. Engem is bántott hogy a ct, személytelen, stb. És tépelődtem hogy akkor most jó amit csinálok. A készletért vagyok vagy fordítva? Hasonlóan helyzetben vagyok mint Tinci, fantasztikus ct, fantasztikus készletek. Én azért kezdtem el a scrapet mert a két gyerek mellett kellett a siker, a szellemi kihívás, őszintén nem gondoltam volna hogy így belejövök. Alig egy éve Judittal vitatkoztam minek van ct-je mennyire jó szabadon. Aztán megfertőződtem. De én ezt nem bánom. Élvezem hogy kihívás, élvezem hogy zsákbamacska, amit kapok azzal kell, élvezem hogy 0 angollal olyan embereket ismerek meg akiket őszintén csodálok, nagyra tartok. Szóval én azt leszámítva hogy pontosan 1,5 hónap múlva lejár a szabadságom és dolgozni fogok, és nem tudom melyik ct-t adjam vissza, mert egyiket se akarom, semmi bajom. Szóval valahol elgondolkoztam, de folytatom. Így. Mert ott a fotókönyvem igen is emlék. És azért Képzelet, mert képzeljék hozzá a csajok a mesét (nagyon nagy munka egy mesekönyv, pedig tényleg jó lenne). Vagy majd elmesélem én.
Más: én miért nem írok az oldalra. Én például nagyon nehezen nyílok meg. Nem szeretem kiadni érzéseimet, ha írok is oldalra inkább elviccelem a dolgot.

De ezek mind olyan gondolatok amik sokszor eszembe jutnak. Hogy már mi időm, vagy kedvem marad a szabad alkotásra. Hogy eladtam magam? De Judittal is szoktunk ezen vitatkozni. Meg mennyi máson :).

Őszintén nekem most jókedvem van, hajnali 5 van amúgy meg
BOLGOD NÉVNAPOT JUDITOK! Ez fura most magamnak is szól, de férjem tuti elfelejti. De leginkább egy Juditnak szól, valahol messze - messze, ki szívemhez oly közel….. Na ezért nem írok oldalra. Én nem tudom kifejezni.

7.25: Tudtam hogy elfelejti. Annyira férfiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lányok köszönöm a díjat. Beszterinek, és Krystynek.

Becenév: hát férjemnek cica, meg nyuszi. Érdekes csak ha mérges rám akkor hív Juditnak.
Lakhely: Veszprém megye
Születési hely: Veszprém
Magasság: 167 cm
Névnap: július 30 hahahahahahaha
Foglalkozás: könyvelő
Testvér: ---
Anyanyelv: magyar
Beszélt nyelv: angol? (miért eladom magam vele nem?) Na jó ---.
Gyűjtemény:Vavyan Fable könyvei. Mind megvan. Sok első kiadásban. Imádtam antikváriumba járni.
Iskola: az élet

Kedvencek: somlói galuska, rántott sajt, pezsgő, meg egy csomó minden
Zsebpénz: ott a bankkártyám
Kívánság: őszintén nincs kívánságom. Persze legyünk egészségesek, boldogok. Stb.
Háziállat: ---


7 megjegyzés:

szrjudit írta...

Helló te CT csaj, Boldog névnapot Tökmag! (booooocs) Ervin se eszmélt, csak amikor valamiért a reggeli rohanásban kicsúszott a számon, hogy "legalább a névnapomon lehetnél tekintettel...", na akkor kaptam puszit :D Este meg lesz vacsi. Ha minden igaz ;)
A leírtakhoz nem igen tudok újat mondani, tudod a véleményem, csak annyit, hogy a blogok mindenkinek a saját érzéseinak a leírására valók, nem hiszem hogy ezt korlátoznunk kellene, ha valakiben van valami, ki vele. Én megyek mindenkit elolvasok, és elmondom a véleményem.

millu írta...

Boldog Névnapot kívánok!!

Tinci írta...

Jó, hogy van aki ugyanígy érez,mint én. Köszi a segítséget...
Nagyon boldog névnapot kívánok!

Rucola Designs írta...

Isten éltessen! :) Én is inkább elviccelem a dolgokat, aztán túllépek. Nem is vagyok igazi scpaobookos, láccik. :D

Krisz írta...

Boldog névnapot! :)

kreatívhit írta...

Gratula a díjhoz! Magam is nagyon kedvelem a munkáidat.S ha már elolvastam hogy névnapod volt :)))
Hát teljes örömmel kívánok neked csodás névnapot!

Merika írta...

Boldog névnapot itt is! A díjhoz gratula, a szépséges scrap oldalaidat pedig amíg időd engedi készítsd!