2010. július 1., csütörtök

STOP

Tommy Town by Clementine Design

DST

GSO Thank you so much Nirina!!!

Fantasztikus a készlet, most úgy érzem hozzá méltó oldalt készítettem. Az oldal a színek ellenére nem vidám. "ÁLLJ" kiáltja nekünk gyermekünk nemzedéke. Megpróbáltam benne megfogalmazni a környezetszennyezést, a klímaváltozást, sőt a háborút is (a golyókkal létrehozott halott katonákra kimondottan büszke vagyok). Persze mindezt kétéves szinten (szó szerint). Hisz most aztán zavar technikai tudásom hiánya. Árnyékolás, na és a rózsaszín szandi. Amire büszke vagyok? Nóra hajvágására.
Ja az idézet. Ct munka, így kell rá, nem voltam biztos benne anélkül érthető e oldalam (fránya angol). Michael Jackson.

6 megjegyzés:

Rucola Designs írta...

Királyság! :)

millu írta...

Csúcsjó lett!!

szrjudit írta...

Woooooooooow, naaaagy vagy, nagyon bejön, szuper oldal, imádom, ahogy sajátosan humorral-iróniával készíted az oldalaidat!!!

Krisz írta...

NAgyon jó, kifejező és figyelemfelkeltő! Csodás!:)

T írta...

óóóóóóóóóóó, de dögös és vagány!!!!wow.

krisssz írta...

Szerintem is tök jó:) A golyókkal létrehozott halott katona is csúcs! Amellett, hogy mondd valamit az oldal, tök vicces is. Technika meg fejleszthető.:) Ha írsz, küldök linket, ahol le van írva az, ami gondot okozott.