2010. július 8., csütörtök

fotókönyv

(első oldalam)

Nehéz ha az ember két év munkáját válogatja össze. Fotókönyvem XL (30cm×30cm)-es, 34 oldalas, kemény borítású (vonzott a műbőr, de inkább megalkottam saját borítómat), és két hét múlva lesz kész. A többit majd akkor....

Brigi itt válaszolok. Köszönöm!!!!
Szóval ez nem a borító, hanem az első oldal, a borítót nem tudtam feltenni, részletekben nem akartam. Még valami. A kislány aki a könyvön ül Regi képzeletbeli barátját személyesíti meg (már egy oldalamon volt) ő Bali. És részben az első oldal Dreaming of Dragon's End children's book by Lorie egyik oldalának átdolgozása. Csak az enyémre például került dzsin, hisz a borítóm az 1001 éjszaka meséje alapján készült. Már csak egy bajom van, kell a "mint" elé vessző... Már mindegy. Ja és az idézet is tőlem van, én írtam a miért szeretek srcapelni oldalamra. Hú de össze-vissza írtam. Ilyen vagyok ha izgatott vagyok!!!!!
Amúgy nagy munka ez a könyv, így hogy az oldalak adottak voltak, is 3 napig állítottam össze. Születésnapi ajándék.... A férjemtől (magamtól) nekem :).

4 megjegyzés:

altalena írta...

Eszméletlen gyönyörű már a borítója is! Itt mutogatom a férjemnek, hogy lásson csodát:D Nagyon kiváncsi vagyok a többi oldalra... akkor két hétig még várni kell!!!!

Janka írta...

nagyon kiváncsi vagyok! biztos csodás lesz :)

Eszter(beszteri) írta...

Gyönyörűszép a borító! Nagyon kíváncsi vagyok én is, hogy milyen lesz! :)

Krisz írta...

Álomszép az oldal! Várom a többit! :)