2010. július 15., csütörtök

Képzelet - az én fotókönyvem



1001 éjszaka meséi alapján készítettem a borítót. Nekem tetszik. Ahogy a könyv is. Érdekes látni 2 év munkáját. Persze nagyon sok oldalam nem került bele. Vagy mert nem éreztem elég jónak, vagy mert nincs meg, vagy egyszerűen az oldalak párosítása miatt. Jankát követve én is árnyékokat használtam. Különböző a jobb illetve a bal oldali háttér is. Mutatom:





Nem mondom hogy olcsó a fotókönyv. De megéri. Még ha most a legfelső polcra is került. A lányok kezeitől nagyon messze. Remélem egyszer nagyon fognak neki örülni.


6 megjegyzés:

szrjudit írta...

Wooooooooow, tudtam, hogy fantasztikus lesz, az oldalaidat is imádom, de ez a borítóóóóóó, gyönyörűséges!!!! Azt hittem valódi a lyuk!!! Csodaszép!

Anikó írta...

Gyönyörű, és aborító is lélegzetelállító lett!!

kreatívhit írta...

Szép munka. Az album pedig nagyon egyedi.

pufiindian írta...

Nagyon mesés album lett. Igazi kincs lesz később a gyerekeknek.

Kisnyul / Andi írta...

Gyönyörűséges! Vétek a polcra tenni, Mutogasd mindenkinek!

Puzsi írta...

Csatlakozom Kisnyulhoz! De ki ne add a kezedből! A borító hát az mesés, a lyuk... nem találok szavakat...