2010. augusztus 2., hétfő

Rascals


Rascals by High Four Designs @ Deviant Scrap

Fantasztikus készlet. Fiús, vagány, első oldalam is az lett.
Eltértem a megszokottól, az első oldalam két változatban készült. A magyar, személyes oldal. Bajban voltam, fantasztikus ecseteket, és betűket töltöttem le a netről, de szövegben nem igazán érvényesültek. Pedig szerettem volna Nóra gondolatait megjeleníteni. Igazi gazember a csaj nem?


A hivatalos Ct munkám:

Graffiti

Más... Tegnap nehéz döntés hoztam. Megváltam két ct-től. Pink Lotty Desing és StarLight Designs ct tagságomat mondtam vissza. Nehéz döntés volt, csodaszép készletek, Moniccához emberileg is nagyon kötődöm, mesteremnek tekintem. De az idő.... És sajnos ahogy közeledik az ősz egyre kevesebb lesz belőle.

Ja. Nektek melyik oldal tetszik? a "magyar", vagy a hivatalos?

5 megjegyzés:

szrjudit írta...

A magyaaaar! A szövegekkel lesz teljesen szotyis, már Dani blogján megcsodáltam az eredetit, wooooow!
Sajnálom, hogy nem leszünk társak Moniccánál, szeretem látni, hogy ugyanannál a készletnél, melyikünk mit emel ki belőle, ez mindig izgalmas.

Rucola Designs írta...

Judit, ez zseniális, imádom!!! Nekem az eredeti még erőteljesebb, de a magyar meg még vicces is!

Pertine írta...

A magyar felirat egyértelműen, még most is vigyorgok a bántalmaz- és tiltakozom.. részeken :D

Eszter(beszteri) írta...

A magyar, ez egyértelmű!!!!!!!!!!! :) Imádom!
A ct-ket pedig megértem. :) De elhiszem, hogy nehéz volt!

millu írta...

csúcs szuper lett,persze a magyar a favorit.Egy ilyen graffitis oldal már régóta motoszkál az én fejemben is,csak jussak valami szupi készlethez.