2010. július 9., péntek

The Angel


STARK by Holliewood Studios
GSO
Thank you so much Vicusya!!!

Az egész úgy kezdődött hogy tegnap délelőtt a játszótéren hangos kocsi ment el mellettünk. Regi befogta a fülét, én fotóztam, majd rendes "scrap anyaként" zsarolni kezdtem. Tegye a kezét a szemére, szájára, utána megyünk hintázni. Látszik is itt már nem természetes a mozdultat, de lányom rendes volt, megtette. Egyszer. Így 3 fotóm volt, nem válogattam. A fotó fehérségéhez segítséget kértem Krysty-től, de végül is a deviantart.com-ról letöltött action-nal értem el ezt a hatás. Könnyebb volt. De köszönöm Kriszti, itt is!!!!
A készlet.... Számomra szerelem lett, és már régóta nézegettem, tegnap nem vártam tovább, megvettem. Őszintén egyre jobban tetszenek ezek az elvont, furcsa oldalak, lehet a sok mese oldal miatt, lehet mert ezt érzem inkább közelebb magamhoz. Lehet hatott rám szrjudit, Judittal néha úgy érzem nagyon sokat segítünk egymásnak, egyszerűen csak barátságunkkal, beszélgetéseinkkel. (Jelentem tegnap a csaj Pet Shop Boys koncerten volt, és borozgatott, a piszok!!!)
És tegnap este összeállt az oldal, nem is gondolkoztam rajta, egyszerűen jött, számomra most ez a szerelem oldal. Még férjemnek is tetszik. Ami nálunk nagy szó!!!!!

3 megjegyzés:

kreatívhit írta...

Osztom a férjed véleményét.
Elképesztő hangulata van.S nagyon egyedi.

krisssz írta...

Szerintem is szuper:) Zsarolós fotósmama érzést ismerem:) De megéri:) Különleges a fehérítés is, megnézem az actiont, köszi:)

Rucola Designs írta...

Zseniális! Nem csodálom, hogy beleszerettél a készletbe! :)