2009. február 13., péntek

zsebalbum - Valentin napra





Elkészült második albumom. Zsebalbum.

Tudni kell férjemmel úgy ismerkedtünk meg hogy szórakozóhelyen beszélgettünk, és egyszer csak megfogta a kezemet. 10 évvel ezelőtt.

A borítóra így Tóth Árpád verse került, az albumba pedig személyes üzeneteket írtam. A képeken mi 10 évvel ezelőtt (nehéz volt kiretusálni a képet) mostani, és a két gyermek képét tettem.

Kedvenceim a bohócok (akik fogják egymás kezét), úgy nyomtattam és ragasztottam őket.

Amit legközelebb biztos megteszek a hagyományos scrapet csinálok: eldugom az ezüst ragasztót! Mindig kísértésbe visz, és mindig megbánom hogy használtam.

Az albumban sokat varrtam, varrógéppel, hajnalban, éjjel. (Férjem már odatette a munkásruháját is, hátha azt is megvarrom.)

Hogy készült? Itt olvashatod, én innen vettem, de Ágika is elküldte. Itt is köszönöm neki!


2 megjegyzés:

Katica írta...

Nagyon szép lett... :-)

szrjudit írta...

Nagyon szuper az albumod, nagyon tetszik, gratulálok!!!