2009. február 15., vasárnap

Frankó blog díj

Szr.judittól kaptam meg a Frankó blog díjat! Nagyon örültem neki! Köszönöm!

A díj kapcsán meg kell nevezzem öt függőségemet, amik hozzátartoznak a mindennapjaimhoz, én nem is akarok nélkülük élni:

1. Családom, gyermekeim, férjem. Életem meghatározó részei.

2. Scrapbook és vele az a közösség amit megismertem, és kedvesen, szeretettel fogadtak.

3. Könyvek. Nagyon szeretek olvasni. Lánykoromban rendszeresen jártam a könyvesboltokat, férjes asszonyként már az antikváriumban kerestem a könyveket. Egy gyermekes anyaként a könyvtárba jártam. Most már a két gyermekkel örülök ha valamelyik könyvet leveszem a polcról és beleolvasok.

4. Internet, tv, blog, hírek. Veszélyeztetett terhesként kórházba kerültem, és teljesen el voltam zárva a külvilágtól, nem volt tv, internet, semmi. Nagyon hiányzott!

5.ételek, édességek. Sajnos pedig nagyon száműznöm kellene hisz fogyni szeretnék.

Az én kedvenc blogjaim? Nagyon sok van, sokan közülük már megkapták a díjat, így én most őket nem sorolom fel.

Monicca: nagyon szép oldalakat készít, gyönyörű készleteket ajánl. Sokat járok hozzá.

Vera: lélegzetellálító dolgokat készít hagyományos technikával.

Katica: digitális scrapet űzi, ismerkedi a hagyományos technikával. Mindegyik nagyon jól megy neki. És személyesen is találkoztuk, nagyon aranyos, kedves lány!

Ilgya: Nagyon tisztelem benne hogy mint kezdő nem a „könnyebb” digitális scrapet választotta, hanem fejest ugrott a hagyományos scrapbe. És nagyon jól csinálja!

Anita: legjobb barátnőm, imádom, kivel 6 évesen együtt játszottunk, kamaszként buliztunk, most a babakocsit toljuk együtt. Elkezdett egy blogot, de abbahagyta egy gyermek mellett nincs rá ideje (na ne!). Remélem újra elkezdi az írást!

5 megjegyzés:

Vera írta...

ÁÁÁáá Szotyii!
Nagyon szépen köszönöm! Az első közösséges-blogos díjam! :D Úgy örülök, hogy tetszik neked amit ügyködök... :) Köszi, köszi, köszii!

Katica írta...

Köszönöm szépen Judit!!!:-)

Monicca írta...

Én is nagyon köszönöm! Még sosem kaptam díjat! Nagyon örülök neki! :)

Katica írta...

Kölcsön barbi visszajár :-)
Nézz be hozzám :-)

ilgya írta...

Nagyon nagyon köszönöm,enyém a megtiszteltetés!!!