2009. február 2., hétfő

mostanában

Tartom magam az elképzelésemhez tanulok, tanulok, tanulok. Próbálok a leckék alapján képet összemosni, maszkolni, még a klón bélyegző rejtelmeit szeretném megtudni.
Nagyon várom hogy elteljen ez a hét és értesítsenek a bankból, kész a webkártyám. Mert akkor vásárolok digitális készletet. Már tudom is melyiket!
Monicca blogján láttam meg, és szerelem lett első látásra.

És még mi az amit várok? Szombaton Veszprémben scrap találkozó lesz. És én is megyek! Igaz nem sok hasznom veszik a csajok, sőt majd próbálom visszafogni magam, hisz annyi kérdésem van a hagyományos scrapről is. Szilárdnak gondoltam egy albumot amit én készítek az elmúlt 10 évről (azóta vagyunk együtt). Már fejben egész jól összeállt a dolog, de nem vágok bele, mert hátha tanulok valamit szombaton a találkozón (biztos vagyok benne), és azt majd hasznosítani szeretném.

1 megjegyzés:

szrjudit írta...

Erős vagy, én is többször akartam már "csak" tanulni, de annyi szkreppelni való van ;) Ami persze megvárna, tudom... Kitartás!!!