2009. február 8., vasárnap

SB klub Veszprémben

Megvolt az első scrap találkozóm, Veszprémben! Furcsa volt hisz féltem, hú nem ismerek senkit, de nagyon jól éreztem magam. Igaz beszélgettünk, sütiztünk, én vásároltam is a Hobby boltban. Mindenki készült hogy majd alkotunk is, de nem maradt rá idő. Nem is bánom, csak azokat a dög kartonokat ne cipeltem volna.Sajnos én nem vittem fényképezőt, de a csajok fényképeztek.

Izzie születésnapos volt, így neki készítettünk képeslapot még itthon. Nagyon megijedtem mikor írtak a csajok ha benne vagyok alkossak valamit. Megnéztem Izzie blogját, na hagyományost kellene. A kép vázlatát az internetről néztem, a gond az hogy a kezembe került az-az ezüst ragasztó, filc, vagy mi. És csak díszítettem, díszítettem. Pedig a lapot varrógéppel körbevarrtam, de azt is kifilceztem. És itt sajnos nincs visszavonás, törlés gomb.

És a legjobb. Ott derült ki, hogy nem jó helyen vágtam le!

Felhasznált elemek: HappyBirthdayPartie ByDigiscrapbboking

4 megjegyzés:

Timcso írta...

Itt is írom, hogy klassz lett!!:))

szrjudit írta...

Nagyon aranyos lett a lapod, imádom ezt a készletet én is, csak így tovább, irány a hagyományos (is) :D
Irigykedek kicsit a találkozózok miatt, kár, hogy ilyen messze vagyok, szívesen megismernélek én is, de majd biztos lesz rá alkalom ;)

ilgya írta...

tényleg nagyon ari kis lap,én is elfogadnám...
tök jó,hogy elmentél a találkozóra,csak irigykedem.

Katica írta...

Szerintem nagyon klassz lap lett...:-)