2009. február 23., hétfő

Judittól – Juditnak

Szrjudit megtisztelt azzal a játékkal, hogy játszunk egymás fotóival, készítsünk oldalt egymás képeiből! Ő az alábbi gyönyörűséget készítette nekem:

Köszönöm neki! Imádom ezt az oldalt, munkáit! Nagyon tetszik!


Én csavartam egyet a játékon és a három vásárolt készletemből igyekeztem szépet varázsolni neki. Persze nehéz így, én úgy vagyok vele ha érzem, hogy „alkotnom” kell valamit nehezen megy, de végül is szokás szerint az oldalak alakították önmagukat.


Vallomások:

Felhasználtam: Lily Designs Opsy Daisy készletét

Petra a színadon:

Felhasználtam: LilyDesigns Dark Angels készletét


Első randevú:

Felhasználtam: Kitty Lorie BloomingSweetheart

2 megjegyzés:

szrjudit írta...

Gyönyörűek, nagyon köszönöm a képeket és a kedves szavakat is :D

KicsiLili írta...

Szia!
Annyira tetszik ez az egész, de őszintén szólva, foggalmam sincs mi is ez igazából. Hogy honnan veszel ilyen tuti hátterekt, és hogy csinálsz ilyen csodaszép képeket....
Pusz