2009. január 25., vasárnap

Téli élmények - vázlat kihívás



Felhasználtam:
PencilLines 116; Template268-DittersDoodles - sablon
Szunyo Tel – papír
wlop_snowalpha , Szunyo Tel – elemek

Szeretem a heti vázlatkihívásokat (www.scrap.hu). Adott sémára mennyire más oldalakat csinálunk. És mindenképpen megszerettem volna örökíteni a téli Balatont is. Így készült az oldal.
A főkép az egyik kedvencem: lányom beájulva. Nem is tudom mikor csináltam ilyen jó fotót róla. Ha meglátja a gépet vagy pofákat vág, vagy ujjszopizik, vagy egyszerűen közli „anya ne fényképezz” és lelép. Így, hogy alszik könnyű dolgom volt.

4 megjegyzés:

blog4scrap írta...

Kukkants csak be hozzánk! :-)

szrjudit írta...

GRATULÁLOK a blog4scrapes első helyezéshez!!! Szuper oldallal szuper nyeremény!
És örülök, hogy te is nagyon szereted Szabó Magdát, nekem is kedvenceim az Őz és a Danaidák is. Tényleg, mennyi közös pont :)
Ez a képed is nagyon tetszik, már a másik blogon is néztem a fotókat, ahogy Regi kidőlt, nagyon szép oldalba foglaltad!

Szunyo írta...

Nagyon tetszik a kép, vittem is! :D

Merika írta...

Mintha írtam volna már ehhez, de akkor megint!Nagyon tetszik, és gyönyörű a kislányod!!!!