2009. január 28., szerda

amulett

Felhasználtam: Dawn Ocean Dreams készletét.

Elkészült az első oldalam Dawn készletéből. Nehéz volt nekilátnom hisz valami szépet szerettem volna készíteni belőle. Persze már tegnap elkezdtem, de valahogy nem akart sikerülni. Nagyon könnyen alkothattam volna jó oldalt, csak le kellett volna másolni a Dawn blogjában lévő egyik remeket. De ezt nem akartam, mert szerintem az már nem is liftelés, hanem másolás.

Szóval ez sikeredett. Amulett a címe, remélem átjön hogy miért… Igazából végig Andersen kis hableánya járt az eszembe, de tényleg úgy van hogy az oldal visz magával, „alakítja” önmagát.
Lehet a méretarányok túlzottak, de azt akartam érvényesüljön mindkét lányom…

3 megjegyzés:

szrjudit írta...

Nekem abszolút átjött, gyönyörű az oldal is, és a lányok is!!!

ilgya írta...

Nagyon tetszik nekem is!Jó választás volt a készlet!!!

Kuznyec írta...

Wow! Fantasztikusan szép oldalt alkottál a készletből! Gratu! Várom a következőt! :-)