2009. január 24., szombat

az első album

Hát igen. 3 hónappal ezelőtt ismerkedtem meg a digitális scrappel. Még mindig kezdőnek tartom magam, valamelyik oldalam sikerül, valamelyik nem, tanulnom kell. És mi a következő lépés? A hagyományos. Elkészült az első minialbumon. Az első aminél tudom a hibáimat, és utána fogok nézni hogy kell, mit kell hozzá vásárolni, hisz itt azt használtam ami itthon volt. Karácsonyi csomagolópapírt, dvd dobozt.
Az alapötlet szrjudittól származik. Az én albumom a 2008-as évről szól. A pozítiv terhességi tesztről a hosszú nyári hónapokról (amikor már nagyon szültem volna) és végül a két kicsi lányról.
Nagyon nehéz volt összefűzni az oldalakt (kulcstartóra), remélem a következő jobban – szebben sikerül.







3 megjegyzés:

ilgya írta...

ez nekem nagyon tetszik...annyira jó pofa és ötletes!!csak gratulálni tudok,egy "kezdőtől" nem rossz,de most akkor kit nevezünk mi kezdőnek? ez szintén egy profi munka!!!!!
ilyen nekem is kell!!!!

ilgya írta...

Ez mekkora kb? Vagy a képeket lekicsínyítetted?

szrjudit írta...

Nagyon szép lett, gratulélok itt is, milyen jó lesz pár év múlva nézegetni :)