2009. január 23., péntek

Hagyományos scrap

A hétvégén ha törik ha szakad befejezem az első hagyományos scrap albumomat!
De olyan nehéz előpakolni, belemerülni, hisz olló, ragasztó, papír, nagyon izgalmas dolgok egy 2,5 éves gyereknek.
És hogy mennyire ragályos a hagyományos scrap (is)? Ma nyakamba vettem a várost és vásároltam A következőre. Persze hazafele szidtam már Várpalotát, én szeretem (pláne míg Veszprémben dolgoztam), de itt semmit sem kapni! Majd rendelek a netet, de hol, mit? Ha valaki olvas aki ért ezekhez a dolgokhoz könyörgöm adjon ötletet. Szeretnék albumot ilyen kapcsosat, amibe befűzhetem a papírokat. Szeretnék papírt, és még... Az a baj az se tudom mi kell hozzá. Miért nem árulnak csomagban dolgokat?
Ja találtam külföldi lapokon de szerencsére (vagy sajnos) nincs elektronikus számlám. Nem is akarok nyitni, ismerem magam, egymás után venném a digitálishoz is a készleteket. Szóval nehéz egy kezdő élete.
Azért sincs kedvem megosztani veletek az első minialbumom, mert hát… Nagyon nem üti meg azt a mércét amit pl. scrap.hu-n csinálnak a csajok. Igaz én sose voltam valami nagy ragasztó, alkotó bajnok. Egy erőségem van tudok varrni. Még varrógépem is van.

3 megjegyzés:

Merika írta...

Varrással is tök jó dolgokat csinálhatsz! Amit csináltál csak ne titkold, mindenki elkezdte valahogy, és az is Te vagy!Nézd meg a scrap.hu-n a profilom elejét! A lényeg az hogy örömet okozzon amikor csinálod, és szeretettel használd a képeket!!!

szrjudit írta...

Igen, igen, csak semmi szerénykedés. Mind elkezdtük valahogy. Hagyományosban én is csak alap dolgokat csinálok, mégis mutogatom, mert így lehet tanulni. Magyar webáruházakból is tudsz rendelni, pl. http://www.hobbymuvesz.hu/aruhaz/index.php?act=viewCat&catId=38
vagy
http://bolthely.hu/kreativbolt_kisker/
és még egy
http://www.rayher.hu/hun/
És a varrás a scrapbookban szuper jó.
A scrap.hu-n pedig van egy KIT-klub nevezetű rész, nézd majd meg. És a fórumok is nagyon jók, ott bármit kérdezhetsz, mindenki nagyon szívesen segít. Szóval hajrá!!!

Kata írta...

Szerintem nagy előny hogy tudsz varrni, nagyon jól használható a hagyományos scrapbookban, olyan barátságos hangulatot ad az oldalaknak. Én is kezdő vagyok hagyományos technikában(vásárlásban is) a Krea-tipp (Judit listájából a második link)webáruház mellett döntöttem, mert ott találtam a legtöbb féle papírt és amerikai típusú albumokat. Nem komplett albumokat fogok készíteni, hanem 1-1 oldalt, amikor van időm, és ezeket lefűzöm ide. Ebben a webáruházban egyébként vannak komplett szettek is.