2009. január 29., csütörtök

Photoshop

Ma (és remélhetőleg a jövőben) a Photoshop megismerését helyeztem előtérbe. Nagyon sok mindent nem tudok, így most elkezdem újra tanulgatni a dolgokat. Nehéz hisz oldalt készíteni sokkal szórakoztatóbb feladat, de most jövök rá mennyi mindent nem ismerek, és mennyire hanyagoltam a leckéket. Most a kép körülvágást gyakoroltam. Én mindig a mágneses lasszót alkalmaztam, és próbáltam több kevesebb sikerrel beilleszteni egy adott háttérbe. Nem is tudtam hogy létezik maszkolás, gyorsmaszk (és itt ecset), gauss életlenítő…

Maszkolásról itt olvastam.

2 megjegyzés:

Luna (V.Fiona) írta...

Húha, ezeket nekem is gyakorolnom kéne... Köszi a linket, nem ismertem. ;)

szrjudit írta...

Én is mindig így vagyok ezzel, mármint, hogy amit végre megtanulok a PS-sel, azt csinálom sokszor, mert a képek kikívánkoznak, de így nem is haladok a tanulással, annyi minden jó kis dolgot lehet vele csinálni, amiről még gőzőm sincs. Elolvastam a cikkedet, hasznos volt, én nem szoktam ilyen precízen maszkolni (látszik is a képeimen ;) Küldök e-mailt, olvastam a kérdésedet, itt hosszú lenne :D