2009. január 26., hétfő

blog4scrap - nyertem??!!!

Én ezt nem hiszem el. Hajnali 4 óra van (korán kelő vagyok, ilyenkor hagynak a gyerekek). Hogy én nyertem? Én aki teljesen kezdő, és annyi mindent kell tanulnia, és olyan csodálatosan szép oldalakat készítettek a többiek. Jaj nagyon örülök. Már férjemnek is elújságoltam (de alszik tovább)!Vásárolhatok 7 dolláros értékben az Oscraps.com-on, Dawn shop-jában. Pont azon gondolkodtam kellene elektronikus számlát nyitni, hisz olyan csodálatos dolgokat lehet vásárolni, lehet ez majd megadja a kezdő lökést. Köszönöm a blog4scrap-nak, majd mutatom melyik készletet választottam!

3 megjegyzés:

Merika írta...

Gratulálok, látod megy ez!!!

ilgya írta...

Gratulálok! Nagyon ügyes vagy! és tényleg szupi lett az oldal!

Luna (V.Fiona) írta...

Gratulálok! Ez nem semmi! ;)