2010. június 20., vasárnap

The witch

Dirty Corner by High Four Designs
photo - Devianart.com

Múlt hétvégén nem voltam itthon, így csak most készültem el High Four Designs gyönyörű készletének második oldalával. Már nagyon sok fantasztikus oldal született a készlettel, így próbáltam más oldalról megközelíteni a témát. Így született meg "A boszorkány" oldalam.
A fotókkal mindig bajban vagyok. Legtöbbször szeretem lányaimat helyezni az oldalra, de mivel meghatározza ruhájuk színe, a mozgás, stb. az oldalt, nem mindig sikerül. Arról nem beszélve még látszik a bárányhimlő nyoma a csajokon (bár irtó szerencsénk volt, Nóra mint második beteg alig kapta el) nem is igazán tudom most fotózni őket.
Aminek még nagyon örülök, csak feldobtam DSt-re az oldalt, és rohantam is főzni. Mire visszatértem Billa GSO-ba tette. Köszönöm neki!!!!

Nincsenek megjegyzések: