2010. június 22., kedd

Sunny Day Paradise

Tropical Summer Collaboration

Pink Lotty & Three Sweet Chicks

dreamlanddigitaldesigns.com

matrioshkiscrapdesigns.com

Nyár. Hol van a nyár? A forróság, a víz.... Sajnos nem nálunk. Ezzel a csodálatos készlettel azonban felidézhetjük a nyári forróság napjait. Vagy készülhetünk rá....

photo - Devianart.com

Magánjellegű közlemény. Én kifejezetten nyári hangulatban vagyok. A hajam. Citromsárga. Mert ha már fogyókúra, hajat festettem. Szoktam, eredeti szőke hajam, inkább seszínű már a festés nélkül. Főleg a töve. Még életemben nem láttam szőkítőport nem is figyeltem csak követtem a (jó minőségű) festék használati utasítását. Eredmény? Ma a fodrász festi át a hajam. Mert én leszívattam. Fehérre. Vagy citromsárgára. Szerencsére a hajam megúszta, vágni nem kell.
Fotó? Na az nincs:).

1 megjegyzés:

Tinci írta...

Pedig én megnéztem volna a hajad....
na jó, csak vicceltem. Az oldalad imádom, legalább így álmodozhatunk a melegről, napfényről!