2010. június 1., kedd

Dreamland


New Kit "Dreamland" by High Four Designs
Available May 31th at angels scrap shop
first week 25% off

Fantasztikus, gyönyörű különleges készlet, igaz? Én amikor megláttam a fórumon beleszerettem.

Oldalaim:

Bedtime Story

Ez az oldal már régi álmom volt. A két lány ül az ágyon és mesekönyvet olvass. Persze csaltam, a fotó nem eredeti, de ez az oldalam most a kedvencem. Nagyon szeretem.

Good Night


photo - google

Érdemes ellátogatni Dani blogjára QP-Freebie vár rátok, valamint a többi Ct tag fantasztikus oldalát is megnézhetitek.

4 megjegyzés:

Tinci írta...

Hű, nagyon klasszak az oldalaid!Nem is tudom melyik tetszik jobban!

szrjudit írta...

Imádom ezt a készletet, az oldaladat a csajokról csodaszép, teljesen rabul ejtett!!!!

millu írta...

fantasztikusak az oldalaid,nagyon tetszik,az ágyon az valami csúcs.Tanfolyamra lehet nálad jelentkezni?:D

Krisz írta...

Gyönyörű lett mindkét oldal! :)