2010. június 19., szombat

21+X = 90 avagy társasozom

Inchies Template - Holliewood Studios
Holliewood Studios - Love and War
Take Me to the Old World kits - Lily Designs
Before The First Snow - Lorie Davison
Pioneer story by Clementine Howell and Lorie Davison

A scrapbook.hu-n Betsie 21+X napos játékára készült az oldalam. Igaz én azon is túl a 90 napos fogyókúrára készítettem. 90 napot nehéz egy oldalra zsúfolni, így maradtam csak az első 30 napnál. Aki ismer tudja mennyit próbálkozom ezzel a 90 nappal. Év elején sikerült, le is repült 8 kg. Azóta mindig újrakezdem. A játék célja a változás. Egy füzetbe (nekem lehet blog lesz) minden nap írjunk gondolatainkról, céljainkról.

És az oldalam?

ginamichelle1111 - Streets of Old oldala adta az ötletet. Nagyon tetszik ez az oldal, biztos vagyok benne hogy le fogom liftelni. Most is ezt tettem, de egy nagyon sötét, ijesztő társasjátékot készítettem. Imádom Holliewood készletét, már nagyon régen vásároltam, de idáig nem készítettem vele oldalt, nagyon sötétnek tartottam a lányaimhoz. Érdekes, hogy mihelyt magamról, külsőmről van szó milyen oldalt készítek.


Reményeim szerint az oldal folyamatos változásban lesz, hisz én (az a fehér kis baba szoknyában az első napon) folyamatosan halad. A kockák lekerülnek, oda azt írok amit akarok, az oldalhoz Holliewood Studios template-t használtam, mely lehetővé teszi, és mely ingyenesen letölthető.

Szóval játékra fel. Ezt dobta az élet :).

7 megjegyzés:

Izabella Szabó írta...

Sok erőt és kitartást kívánok neked a fogyókúrához.Megjegyzem nekem is kellene egy kicsit mozognom,eddig nem nagyon jött össze.Sokat betegeskedtem az utóbbi időben.Mióta Marci bölcsis mindent elkaptam tőle.
Múlt hét szobaton voltunk Csopakon,de csak fél öt fele értünk ki és még akkor is nagyon sokan voltak.A víz elég hideg volt...
Jó lenne már egyszer összefutni.

Janka írta...

nagyon szupi lett az oldalad, majd a galeribe is eljutok kommentezni ;)

Erőt, kitartást ehhez a hosszú úthoz! Talán nyáron könnyebb megállni a nem evést a nagy melegben. Mozogj mellé, az a tuti!

Tinci írta...

Szuper oldal, mint szokott!
Kitartást az előtted álló napokra, hetekre!!!

szrjudit írta...

Fantasztikus oldal és az egész nagyon tetszik, én is beszállok a játékba! Imádom a gondolkodásmódod, ahogy írsz, ahogy alkotsz, szuper csaj vagy!

Krisz írta...

Sok sikert a fogyókúrához! Szupi lett az oldal!

millu írta...

csúcs jó az oldal!!Sok kitartást a fogyihoz,a 90 napos nagyon kemény fogyókúra,azért vigyázz magadra.Ha mész dolgozni,lehet nem lesz már rá szükséged.:D Nekem legalábbis minden napom egy rohanás azóta.

altalena írta...

Eszméletelen jó az oldal/társasjáték!!! Imádom a sötét táblát, remélem a 3. hónapra beszinesedik:)
Én is veled küzdök majd.... tartsunk ki:D Puszi