2010. június 6., vasárnap

fotókönyv

Én is fotókönyv lázban égek. Azonban elkövettem pár hibát, amit úgy gondoltam megosztok veletek. A legfontosabb! A scrap oldalakat lemezre (stb.) kell menteni. Vagy hagyni a számítógépen, nem letörölni. A lemezt magasra tenni. Véletlenül se kerüljön két lökött lány kezébe. Ahonnan karcosan kerül vissza. Persze anyunak átmásoltam a a fényképekkel scrap oldalakat is, de így is elveszett pár oldalam.
És még sorolhatnám, de őszintén ezeket sajnálom, tudom jól sikerültek. Így újra készítem őket, a Vallomás már kész is. Nincs annál unalmasabb mint a felnagyított oldalakat másolni. Semmi kihívás, semmi művészet, és egyre csak az jár a fejemben, ez nem olyan mint az eredeti, nem sikerül.
A méret: jpg-ben mentettem az oldalaimat 24×24 cm méretben. Ami hiba volt. Mert ugye vagy a 21×21 fotókönyvet választom, vagy az XL 30×30 cm-est de ahhoz meg kicsik az oldalak. Őszintén azt se tudom eldönteni hogy milyen legyen. Az oldalak teljes lapon legyenek (biztos szép lenne, bár nehéz a párosítás) vagy legyenek kisebbek, akkor jöhet az XL-es fotókönyv, mint Jankánál, árnyékkal, és akkor alá mehet a cím, illetve mi ösztönzött az oldal készítése közben. Hisz én tudom, de mások nem. Szóval nem egyszerű dolog ez. Arról nem beszélve hogy már nem is tetszenek igazán az 1 évvel ezelőtti munkáim, most látom milyen hibák vannak benne (ami jó mert fejlődtem).
A dolgot nehezíti egy tegnap kapott email.

3.000 forint kedvezmény CEWE fotókönyvre!- 150 pontért dm akció

2010. június 1. és július 31. között mindössze 150 pontért 3.000 forint kedvezménnyel vásárolhat

meg minden A/4-es és ennél nagyobb méretű CEWE fotókönyvet.* Ingyenes szoftverletöltés: www.dm-digifoto.hu

A részleteket keresse a www.dm-drogeriemarkt.hu weboldalon.

* A tűzött kötésű fotókönyvekre a kedvezmény nem érvényesíthető.


Hát 150 pontom van, persze nem tudom ez most érvényes e a XL könyvre, illetve ez már eleve annyival drágább lenne hogy nem is érné meg a kedvezménnyel sem. Ja csak 34 oldalban gondolkozom!!!!
Szóval nem egyszerű dolog ez! Szerintetek?

2 megjegyzés:

Janka írta...

sajnálom, hogy elvesztek oldalaid :( ez szörnyű lehet! én mindent külső vinyón tárolok, de talán már ki kellene írnom DVD-re is őket.

Őszintén szólva, nem értem, mi a problémád, min gondolkodsz :) Az én fotókönyvem egyébként 21x21-es, és valószínűleg a te 24-eseid tökéletesen jók lennének abba. Mert ennyi kinyinyítés simán belefér, nem romlik a képminőség ;) Ha meg nagyban szeretnéd, érdemes megnézni azt is. A progi úgyis jelzi, ha valamelyiknek nem jó a minősége ;)

Izabella Szabó írta...

Én egyszer csináltattam egy fotókönyvet és sajnos a borítója nem sikerült mert a felső és jobb szélén keletkezett egy kb.3 mm-es fehér csík.A programban az a rossz,hogy amikor feltöltöd nem látod,hogy az,hogy fog kinézni :( Nagyon el voltam kenődve :( Egyébként egy kész quick page albumot választottam hozzá.Szóval szeretnék sok-sok fotókönyvet,de ez a tapasztalat elvette a kedvemet...