2009. augusztus 18., kedd

Staféta

Stafétát kaptam, Oslitól. A játék lényege, hogy a jelenleg olvasott könyv 161. oldalának 5. mondatát kell bemásolni.

Imádok olvasni. Régen nagyon sokat olvastam, napi 1 órát buszoztam, mindig ott lapult egy könyv a táskámban. Eleinte könyvesboltban szereztem be új könyveimet, majd antikváriumokba jártam (megszereztem az összes Vavyan Fable könyvet), Reginél könyvtár. Most hogy megszületett Nóra már az sem, a régi könyveimet olvasom újra ha van rá időm.

Most azonban új könyvet olvasok Gróf Nádasdy Borbála : A szabadság zaga című könyvét. Születésnapomra kaptam, magamtól. A könyv második része egy történetnek mely egy grófi család életét meséli el Magyarországon az 1950 – es évektől kezdve. Itt a második részben az írónő már disszidált Magyarországról. Érdekes a könyv, érdekes megismerni úgy a történelmet ahogy mások élték meg.

Na de mutatom a 161 oldal 5. sorát:

"Azért is volt a részemről ez a sok séta, mert az utcákat járva gondolatban lakást kerestem."

És Ti mit olvastok?

szrjudit
Lacee
timcsoca

ilgya
kuznyec

2 megjegyzés:

Osli írta...

Érdekes könyv lehet, majd megnézem a könyvtárban megvan-e. Én még járok. Havonta egyszer felkerekedek 1-2-3 gyerekkel, és ez is egy jó program nekünk. Szerencsére a gyerekek is szeretnek oda járni, csendben maradni már nem mindig, de ebben is egyre nagyobb a gyakorlatuk. A nagyfiam meg már 4-5 évesen a szememre hányta, ha ismeretterjesztő könyv nélkül jöttem haza. Most meg már ő választ magának olvasnivalót. Örülök, mert nagyon szeret ő is olvasni, minden este olvas is egy kicsit elalvás előtt. A másik kettőnek még nekem kell, de ha nincs hozzá energiám, viszik magukkal a könyvet ők is, és nézegetik a képeket.

Merika írta...

Én is kiszemeltelek, kicsit késtem, de már nem vonom vissza!