2009. augusztus 15., szombat

Pioneer story


Nem akartam új készletet venni, de Lorie munkáit imádom. Szerintem elsők között vettem meg, mert állandón lestem mikor lesz végre kapható! És ahogy a gépemre került már gyártottam is az oldalakat. A készlet a vadnyugatról szól, és érdekes mert én nem vagyok oda a témáért, de most rengeteg ötletem van a készlettel kapcsolatban.

Just married

Pioneer story by Clementine Howell and Lorie Davison

welcome to wild west


Pioneer story by Clementine Howell and Lorie Davison

("Hi. I'm so glad to see this layout again. I love it". - clementine
"Darling lo...those two girls are cute little travelers". -
Lorie Davison
írják a készlet alkotói az oldalamra!)

További oldalak

2 megjegyzés:

jacque4u2c írta...

just so much FUN!!!!!!!!!

szrjudit írta...

Köszi a leírást, tuti ki fogom próbálni! Nagyon szuper a barnított fotós, csajos oldalad is, de a másik a kedvencem most, annyira vagány és szuper és fúúú, nagyon jó!!! Gratulálok a kommentekhez is :D Csak így tovább!!!