2009. augusztus 3., hétfő

aquaworld - Scraplift

Ismét lifteltem egy oldalt.

Júniusi nyaralásunk fénypontja Kehidakustány volt. Mindenképpen szerettem volna oldalban megörökíteni az emléket (és a csajokat), még ha a közös fénykép nem is igazán sikerült (Regi csak azért volt hajlandó Nóra mellé ülni hogy elszedje annak labdáját). Nem igazán tudtam fotót használni hozzá, mert sötétek lettek a képek, illetve biztos hogy rákerült valaki másnak a feneke, lába.

Az eredeti oldalt Irenchen: Sunny Time Fun itt láthatjátok:

Imádom ezt az oldalt, nekem első látásra szerelem volt. Leültem azzal az elhatározással én ezt egy az egyben lemásolom. Aztán az oldal „életre kelt”. Rájöttem teljesen más a téma, a fotó (sajnos), így alakítottam, változtattam rajta. Hát az én oldalam:

"Little Fishi Island" by Lorie Davison

4 megjegyzés:

Rucola Designs írta...

Ez nagyon szép lett, és liftnek is kirély! Imádom azt a helyet én is! :)

Osli írta...

Iszonyatosan jó lett az oldalad. A panasz meg nem látszik rajta, nagyon vidám lett! :)
Nálam is sokszor gond ez, a háromból egy biztosan nem figyel, elmegy, sír... :D De nem baj, így van életszaga az egésznek

szrjudit írta...

Nagyon tündériek a fotók, a készlet is szuper, gyönyörű lett az oldalad!!! :)

Eszter(beszteri) írta...

Nagyon szép oldal lett! Biztosan hatalmas élmény volt!