2011. május 21., szombat

Vagyok?

aquaworld

Your Inner Voice - Finecrafted Designs
Ocean Dreams - CreateWings Designs
Mermaid Story - Lily Designs
Prince is finished - Lorie Davison

Vacak. A fotó. Nincs más. Gondolkoztam rajta feltegyem e egyáltalán. Maga az oldal tetszik.
Vagyok ám, nézlek Titeket. Tudom írni nem írok. Annyi minden van. És életemben egyre kisebb szerepet kap a scrap. Valahogy nem is hiányzik. Ha meg készítek oldalt nem tetszik. Persze várom magamtól a régi oldalakat, de azért hiányzik a gyakorlat.
Az oldalam. Egy szerelem készlet szülte (Your Inner Voice - Finecrafted Designs) egyik kedvencem most. Még talán készül belőle valami. 1 hónap múlva....

2 megjegyzés:

Janka írta...

Sajnálom, hogy most ennyire nem jut időd a hobbidra :( Tudom, milyen rossz ez. De talán fogd fel úgy, hogy kaptál egy kis időt pihenni, kikapcsolni, feltöltődni.
Látogass el ide:
http://kreativhit.blogspot.com/2011/05/gondolatok.html

Élvezd azt, amikor végre van egy kis időd alkotni :) Amikor csak magadnak és az alkotásnak szentelheted a figyelmed. Remélem, idővel normalizálódik a helyzet, és sikerül harmóniát teremteni az életedben :)

Igazán aranyos vízalatti világot teremtettél :)

Unknown írta...

Nekem is nagyon tetszik az oldal, fel sem tűnt, hogy a fotó annyira vacak...
És hiányzol is, mindig szerettem a munkáidat.