2011. május 23., hétfő

egyenlőre az oldal nélkül

Szombat este.... Boroztam, és a számítógép előtt ültem. Mint kiderült Judit is (szrjudit). Borozott, és a két Judit egyből megtalálta a régi hangot. Ami már nagyon hiányzott. Csak beszéltünk, röhögtünk, és fájt hogy olyan messze vagyunk egymástól. Meg kell mondanom Judit már nagyon szeretne találkozni velem, és mindig mondja mikor megyek el hozzájuk, de én váratom a csajt. Élvezem hogy bár sose találkoztunk személyesen, az egyik legjobb barátomnak nevezhetem Őt. Csak ne lenne olyan türelmetlen!!!!

Este 21.00 óra körül jött egy sms.

JÁTÉK!

„Küldök 4 béna képet. A kihívás címe, az oldal témája: Egy időben két helyenKérek én is fotót. Most. Nincs öltözés, nincs fésülködés, amilyen vagy, amit csinálsz most.Remélem még nem alszol...A kép feltöltésének ideje: hétfő reggel 8 óra(elég kicsi méret, meg szar a minőség,de ez van, hozd ki belőle amit tudsz)J.”
Én könnyű helyzetben voltam, indultam bulizni (előfordul), bár előre féltem, vasárnap, álmosan, a háztartás és a csajok mellet hogy fogok én alkotni? 4 órát aludtam. Judit remélem csuklott, mert a fotói minőségei borzalmasak voltak, arról nem is beszélve hogy nem egészalakos képet küldött nekem.
Az oldal nekem tetszik. Tudom hasonlít az Angel című oldalamra, nem szándékos volt a liftelés, egyszerűen a háttér adta magát.




És az oldal..... MEG KELL VÁRNOM JUCIT. De most volt időm írni.

4 megjegyzés:

hékás írta...

Fergeteges ötlet, kíváncsian várom az oldalaitokat!

szrjudit írta...

Hát felcsigáztál, már felraktam az oldalam, elolvastalak, vártam, vártam, mi sül ki ebből :D

Köszönöm az egészet :D

szrjudit írta...

Ja türelmetlen... Aha! Mióta ismerjük egymást????

Toni írta...

Aha!!! Szóval Te vagy az a Judit, akiről SzrJuditnál olvastam!!!! Most boldog vagyok a felfedezésemtől!!! :)