2010. augusztus 12., csütörtök

Álarc... Nélkül?

Holliewood Studios - ATC - Set 1
Holliewood Studios - STark
Before The First Snow - Lorie Davison

Nem oldal. Bár lehet elkészül az a változat is. Valami más, őszintén nem is tudom mi ennek a hivatalos neve. De tetszik.
A cím, a téma adta magát. Részben belülről jött, részben Bozzay Margit - Álarc nélkül című könyve adta az ötletet. Nagyon régi a könyv, nekünk még az 1943 - as kiadás van meg. Imádott Nagyimé volt.
Részben valakinek készült az oldal. Judit. Szerintem szavak nélkül is érted. Nem tudom miért, de úgy érzem neked készült.

4 megjegyzés:

Eszter(beszteri) írta...

Gyönyörű lett, engem teljesen lenyűgözött, magával ragadott! Ez a kedvencem most tőled! :)

szrjudit írta...

Jelentem szavak nélkül is éreztem, hogy nekem szól, de most olvaslak és csak megerősítettél benne, hogy működnek közöttünk azok a bizonyos hullámok, rezgések, bármik. A könyvet nem ismerem, de kíváncsivá tettél, mint ahogy kíváncsi vagyok az álarcos lányra is, bár sokszor mögé nézhetek, és ezt nagyon köszönöm, azért tartogatsz még nekem meglepetéseket. Most ezt az oldalt. Ami önterápia is neked, de örülök, mert talán én is benn vagyok kicsit. Egyébként -sok lezs a lelkizés - MARHA JÓ AZ OLDAL, WOOOOOOOW! :D

Rucola Designs írta...

Nem oldal. Terápia, vallomás, önkifejezés, művészet. Le vagyok nyűgözve, Judit.

kreatívhit írta...

Azt szeretem a legjobban amikor valaki a saját alkotó köréből kilépve alkot és valami egészen mást hoz létre. Szóval csak bátran ezt is.