2010. március 1., hétfő

Lulu 's egg garden - Lorie Davison

- Lulu 's egg garden - by Lorie exclusively with the magazine " scrappons digi "

digital-crea
www.chichenilla.com

A magazin mellékleteke Lorie fantasztikus húsvéti készlete. Gyönyörű, csodálatos, színes, mesés készlet. És az én oldalam....


És igen lányok. Az én oldalam van a címlapon magam se értem hogy történt.
Pár napja vendégeskedtem Lorinál, mikor kérte készítsünk a készlettel oldalt, és estig küldjük el neki. Én mint az örült belevettem magam az alkotásba, de végig az járt a fejemben, az én oldalam be se kerül a lapba, mit akarok én a kicsi vendég. És mikor megláttam! Annyira örülök!!!!!!

10 megjegyzés:

Kuznyec írta...

Wow! Ez fantasztikus!!! Gratulálok! :-)

T írta...

Teljes szívből gratula!! Igazi elismerés!!!

millu írta...

Biztos elájultam volna,gratula,ez nem semmi.Nagyon szép is az oldalad.

Janka írta...

Gratulálok, ez fantasztikus hír!!!! Szépséges lett az oldalad, jó, hogy címlapra került!

Budaházi Brigitta írta...

Gratulálok, ez igazán nagyszerű!!!! Szuperügyesség!

Tinci írta...

Itt is gratulálok,olyan szépséges ez az oldal!

eralilla írta...

Nagy gratuláció a "kicsi vendégnek". Ez ugye azért elég nagy elismerés?? Megérdemelted.

Krisz írta...

Gratulálok! Ez valóban csodálatos! :)

szrjudit írta...

Wooooooow, címlaplány! Örülök nagyon, az oldalad pedig csodás!

ilgya írta...

de jó!! Gratulálok!!!