2010. március 21., vasárnap

The Cage

Before The First Snow by Lorie Davison
Tiramisu design "Moonlight In The Window"
Cage - Deviantart.com.

deviantart.com-on fotókat kerestem, és álmélkodva néztem az ott lévő fantázia oldalakat. Gyönyörűek, ötletesek, és nagyon profik, illetve a technikai tudásuk! Csak bámultam, és egyre több oldalnál ébredtem rá: ezt meg kell tanulnom (sajnos nem olyan egyszerű).
Nekem nagyon tetszenek az elvontabb, "sötétebb" oldalak. Lehet azért hisz nagyon sok, vidám, mesés oldalt készítettem (készítek), így szerettem volna Regit valami komolyabb oldalra tenni. Az eredeti elképzelésem szerint az oldalam háttere ijesztőbb, sötétebb (felhők és bagoly nélküli) volt, de valahogy nem volt szívem annyira magára hagyni a lányt. Férjem így se volt elragadtatva ("beteges" - nesze neked művészet) az oldalamtól. De ez csak játék!

Egyszer nyakamra jön a gyámügy. A csajok hol megfagynak, hol vadállatokkal vannak, most meg a ketrecben....

6 megjegyzés:

Janka írta...

:D Jó szöveg a gyámüggyel! Csak nem ;)

Anikó írta...

Szuper oldal szerintem!!
Kukk be hozzám!!

szrjudit írta...

Nagyon vagány, nagyon tetszik, én bíztatlak további kísérletezgetésre!

szrjudit írta...

A blogomon emlegetlek! :D

ezsani írta...

Szia!
Ez nekem is nagyon tetszik!!!!
Sztem nem is beteges :)

pufiindian írta...

Nekem is nagyon tetszenek az oldalaid, én is próbálkozom hasonlókkal, de még nem mertem nagyon feltenni. Ami a gyámügyes dolgot illeti, nem hiszem, hogy ezzel foglalkoznának, de már bennem is felmerült, hogy bizonyos képekre nem használom a saját lányom fotóját.
Csak csináld tovább, mert tehetséged van hozzá.