2010. március 13., szombat

Cool World


TeaTime by MK Designs

Még a héten készült Regiről a fotó, és biztos voltam benne az összevisszasága miatt nem fogom tudni használni. Mikor megláttam a készletet egyből a fotó ugrott be. Megvettem, nagyon tetszik a készlet, annyira különleges, egyedi...
Az oldalt nagyon élveztem összerakni. Élveztem, hogy most nem egy meseszép oldalt próbálok alkotni, hanem bolondos, furcsa világot teremtek.
Sajnos van egy visszatérő hibám, megint elkövettem. Én elsőre csak körbelasszózom a fotót, és úgy teszem be az oldalra, majd ráépítem az összes elemet. Utoljára vágom körbe az eredeti képet. És mindig akkor jövök rá, képtelen vagyok Regi barna haját kiszedni a barna szekrényből!!!! De akkor már sajnálom az oldalt.... Így megint nem vagyok kibékülve a vágásommal. De ez az oldal nem is a szépségről szól.

1 megjegyzés:

szrjudit írta...

Milyen coool oldal, megnevetett, a készlet pedig szuper, no meg az oldal is, különleges, vicces, coooool! :D