2011. február 13., vasárnap

Window To My Heart - Lorie

Valami hiányzik….

Az idő biztos. A jó fotók is, és ez az alapja a scrapnek. Az ötletek is. És az alkotó kedvem is. Gyönyörű mindkét készlet, de érzem voltam én már ennél sokkal jobb. Szóval nem vagyok elégedett. Gondolkodom lemondom a ct-ket, de ha ezt megteszem nagyon nehéz lenne már visszatalálni.


Mentségem bár Lorie itt ebben a témában is varázsolt, gyönyörűek a hátterek, az elemek, én nem szeretem a Valentin napot. Így oldalam se igazán erről szól. De legalább a fotó „friss” tegnap készült Regiről.


Didó. Gyönyörű a készlet, elvarázsolt, tavaszi hangulata. Persze nem ebben vagyok jó, szerintem érződik is az oldalamon.



Szóval valami hiányzik… És egyre kevesebb az esélye hogy megtalálom. Mert most már más tölti be az életem. És a scrap egyre kevesebb helyet kap. Vagy csak a gyakorlatból estem ki. De nem vagyok elégedett.

3 megjegyzés:

Janka írta...

nagyon megértem, amiről írsz. vannak ilyen időszakok, amikor nem megy az alkotás úgy, ahogy szeretnéd, sőt kedved sincs hozzá. adj időt, majd elmúlik. biztosan megértik a ct-ben, ha nem vagy olyan aktív.

nekem tetszenek az oldalaid, főleg a lorie-s. édes a postaládában kuporgó lánykád.

Rucola Designs írta...

Nekem nagyon tetszik mindkettő, gyönyörű oldalak. Ahogy Janka mondja: el fog múlni, szerintem is kérj időt, hogy ne kelljen muszájból alkotni.

Krisz írta...

A postládás ötlet szuper jó! NAgyon teszik az oldal! :)