2011. február 24., csütörtök

Tavasz (Tündér)


Kit "Leaf Me" by Cali & Lilas
photo - Devianart.com
GSO


TAVASZ!!!!!! Jutott eszembe a készlet láttán. Így oldalam is erről szól, a tavaszról, a Tavasz Tündérről. Kivel óvodába menet, buszmegállóban, munkahelyre rohanva nem igazán találkoztam reggelente. Igaz délután sem.
Szóval kedves Tavasz Tündér, kérlek fáradj le arról a virágról, miattam hozhatod az orgonákat, meg a lepkéket is, de gyere. Mert fázom. És unom a telet. Ahol nincs is hó, csak hideg és szél.

4 megjegyzés:

Evus írta...

Ez az oldal gyönyörű lett és én is várom nagyon Tündéredet!!!
Ma reggel havat söpörtem.....

Janka írta...

Gyönyörű lett! Én is várom a Tavasz Tündért, de hozzánk sem akaródzik jönnie, pedig nagy szükség lenne rá. Nálunk hideg is van, hó is van. :D

szrjudit írta...

Szívemből szóltál! :D Szép oldal, de a legjobban annak örülök, hogy újra humorodnál, alkotó kedvednél vagy.

Névtelen írta...

Remélem sikerült felébresztened a tündért, mert én is nagyon fázom!
Ha benézel a blogomra, találsz egy díjat:D
Puszi