2010. december 29., szerda

White day by Cali Design

The Swan
White day by Cali Design
photo - Devianart.com
GSO Thank you so much Irishgull!!!!!!!!

Cali készlete számomra szerelem volt. Próbáltam oldalamra saját fotót tenni, de nem sikerült. Nem passzoltak a lányok (magamat kizártam). Így egy hattyú születését próbálom oldalba, mesébe foglalni.
Még mindig sok a munkám, még mindig nincs időm, és kedvem scrapre, de én ezt most élvezem, és már kezd hiányozni a scrap is. Őszintén most is dolgozom, innen a munkahelyről írok ide. Persze néha lelkiismeretfurdalásom van. Mint anya hanyagolom a lányokat, nehéz megtalálni a helyes utat. Majd csak sikerül. Egy könyvelőnek amúgy is az év vége a rémálom.

3 megjegyzés:

Tinci írta...

Biztos vagyok benne, hogy nem hanyagolod a lányokat!Az oldalad csúcs lett!

szrjudit írta...

Fantasztikus oldal, imádom a lányok nélkül is!

millu írta...

Nem volt még időm írni,próbálom a héten én is utolérni magam,de nem nagyon sikerül,kicsit szabin voltam,bár csak ezt a pár napot kaptam,ez is betegeskedéssel telt.Nagyon szupi ez az oldalad is,jó néha nem saját fotóval dolgozni,bár nekem nem nagyon akar összejönni,igazából mostanában a saját fotós oldalaimat sem érzem magaménak.A héten én is kicsit kiéltem magam a gyerekkel, aztán kezdődik megint a munka,de ettől még nem hanyagoljuk őket ám.