2010. december 21., kedd

Cali, scrap, és én


És az én oldalam:
The Photo

Into my Home - Cali

Cali készleteit akciósan vásárlohatod meg.

SHOP


Na és én meg Cali.... Pár héttel ezelőtt levél várt a DST-n, Cali írt. Nagyon tetszik neki a galériám, lenne a kedvem csatlakozni csapatához. Elgondolkoztam a dolgon, nagyon tetszenek a készletei, Cali készletei gyönyörűek különlegesek (a hátterekért odavagyok), már régebben is gondoltam rá jelentkezem csapatába. És az is vonzott, hogy nagyon sok magyar lány van a csapatban, jó ismerősökkel találkozni. Igent mondtam.
Azóta persze minden felborult. Munkahelyemen nagyon sok munkám van, sokszor viszek hétvégén haza munkát, és akkor még ott a háztartás, a két lány. Scrap terén úgy érzem kiégtem, nem tudok újat mutatni, nincs is kedvem leülni a géphez. Néha arra gondolok visszamondok mindent, és abbahagyom. Aztán amikor az informatikusunk döbbenten nézi a fotókönyvem, és mondja milyen tehetséges vagyok, és látom hogy tetszik neki, elismeri a munkám, arra gondolok kár lenne feladni. Mert tudok szépet alkotni, valami maradandót, ami én vagyok, ami emlék a lányoknak... Hogy vannak ötleteim, és ki akarom fejezni, meg akarom „festeni”. Csak most nem tudom. Majd.... Visszatérek.

11 megjegyzés:

Rucola Designs írta...

Dehogy égtél ki! És tényleg nagyon tehetséges vagy, bízz magadban! Egy kis pihenés, feltöltődés mindig szükséges. Boldog karácsonyt! :)

Tinci írta...

Ildinek igaza van! Kicsit sok ez az év végi, karácsonyi hajrá. Ha visszajönnek a megszokott hétköznapok, Te is újra kedvet kapcs a scraphez. Tötlekezzél az ünnepek alatt! Békés napokat!

Pertine írta...

A képeken én látom a "szotyi-varázst", ami először is idehozott. Ez az oldal is: mint a mese.. :)

Boldog Karácsonyt!

kreatívhit írta...

"Scrap terén úgy érzem kiégtem, nem tudok újat mutatni, nincs is kedvem leülni a géphez." Tudod ezt az érzést előbb utóbb mindenki átéli.Az igaz klassz dolgok az ilyen válságok után születnek többnyire.Szóval csak nyugi:)

Kisnyul / Andi írta...

Szotyi, ne tedd!!! Annyira jókat csinálsz és olyan sokat lehet tanulni belőle. Pihenj egy kicsit én is visszavárlak.

Békés, nyugodt ünnepeket kívánok!

hékás írta...

Igen, időnként szinte mindenkinél eljön a "kiégtem" pillanat. Pár nap, és elmúlik. Ebben a pár napban ne akarj egetrengetőt alkotni, mert csak még jobban elmegy a kedved :) Most más köti le a figyelmedet, de hidd el, karácsony után teljesen másképp látod majd a dolgokat! addig is fel a fejjel és inspirálódj ;)

Kata írta...

Az érzés ismerős és abszolút érthető is most a túlterheltség miatt. Nehéz úgy alkotni, hogy nem ülhetsz le bármikor vagy egyáltalán nincs is idő rá. De drukkolok, hogy tudj egy kicsit lazítani és folytatni, amit eddig csináltál, mert valóban nagyon tehetséges vagy Kellemes ünnepeket kívánok! :)

szrjudit írta...

Üdv Calinál, és ne aggódj, ha van egy kis szünet, én meg úgyse hagyom, hogy végleg eltűnj :D Te, Év könyvelője :D :D :D

Eszter(beszteri) írta...

ne is hagyd abba, eszedbe ne jusson!!!! annyira jó lett ez az oldal is! :)
Nagyon boldog ünnepeket kívánok nektek!!!!!!!

millu írta...

Békés, Boldog Karácsonyt kívánok drága Judit!

Janka írta...

Megértem, hogy néha ilyeneket gondolsz. Amikor sok a tennivaló, elúszol mindennel, természetes, hogy megfordul benned ez a gondolat. A legegyszerűbb feladni :)
De ne tedd, mert sok szép dolgot készítesz + örömet is okoz neked és a családodnak is. Kicsit pihensz, utoléred magad, aztán jobb lesz.

Jó pihenést és boldog Új Évet!