2010. november 12., péntek

gondolatok

Cozy Mice Home
by
High Four Designs

Szomorúan írom soraimat. Utolsó oldalam mutatom Dani készletével. Tegnap lemondtam a Ct tagságomat. Dani túl aktív tervező volt nekem, és imádtam egyedi, különleges, gyönyörű készleteit, nem bírtam az iramot.


Valami megváltozott bennem. Mióta dolgozom. Nincs kedvem a scraphez, más oldalakat készítenék. Gondolkozom a hagyományoson is! Péládul nagyon szeretnék részt venni Didó színinspiráció 3, illetve Altalena ADDS9-Little B játékán. De annyira más mint amit én szoktam. Még készletem sincs. Próbálkozok az oldallal, de ha egy fotót nem vághatok, vagy ne adj isten érzelmekről kell nyilatkozni lefagyok. Azt hiszem ezért is szerettem meg ezt a fantasy stilust, itt nem adtam ki magam (érdekes Juditomnak annál beszédesebbek az oldalai).
Szóval valami másra vágyom. Nagyon kevés időm van, szeretnék emléket örökíteni, de abban meg béna vagyok, és így hagyom az egészet. Ötleteim vannak, nem is értik miért fényképezek hajnalban buszokat, meg Veszprémben az utcákat. De amikor oldalra tenném, nem megy.
Írtam már számomra egy oldal készítése olyan volt mint egy szülés, valahogy jött, nem is gondolkodtam, nagyon rég készítettem így oldalt.

Pedig tudom valaki vár. Nagyon vár, és félek úgy érzi cserbenhagytam. Nem értékelem scrap munkáját, és régen mennyit dumáltunk, oldalakat mutogattunk, a srapről. Volt valami egészséges baráti verseny is köztünk... Most még az alkotó (zenei) CD-jét is elküldte nekem!!!! Valahogy az motoszkál bennem azért is hogy hallgasd, gyere, alkoss, csináld...
És mást is....... Délután mutatom. Mert most még sötét van. Hajnali 4.41. 1 óra múlva Regit a fogkeféjével üldözőm.
De szerencsés vagyok. Szeretem a munkám. örömmel megyek dolgozni. De tényleg minden más. Mint mondjuk 3 hónapja.


7 megjegyzés:

millu írta...

Arany szíve,pedig én is mindig várlak,hiányzik a véleményed,segítőkészséged.Most 5 óra van,ilyenkor,ha reggel én viszem a Patrikot,gyorsan végignézem a blogokat,galériákat,mert máskor nincs rá időm.Este későig alkotok,ha bírok fent lenni.Sajnos a kihívásos oldalakra nekem sem jut időm,pedig nagyon szeretném.A fantasival is így vagyok,azért szeretem,mert nem kell kommentet fogalmazni,nem érzelmet fejez ki,inkább csak Patrik kajla arcait,mozdulatait mutatom meg és örökítem meg egy-egy ilyen oldalban,vagy szeretem kis mesés hangulatban látni.Fel a fejjel,ezen én is átestem,de aztán erőre kaptam és most már képes vagyok éjjel fent lenni,reggel meg kelni fél négykor,hogy alkothassak.Bele kell rázódni ebbe,át kell állni egy más ritmusra,ha az ember a scrapre is akar időt fordítani.Remélem,hogy egyszer én is eljutok arra a szintre,hogy érzelmes oldalakat csináljak,de lehet ehhez nincs is olyan beállítottságom.De ezt is és így is szeretem.
bocsi,hosszú lettem.

szrjudit írta...

Te lány, én egyáltalán nem azt érzem, hogy cserbenhagytál. Összekeversz valakivel :D Én akkor is megmutogatom az oldalaimat neked, ha te épp nem vagy aktív, mert ismersz, mert azonos a mércénk, mert számít a véleményed. Ez ilyen egyszerű! Verseny? Már rég leköröztelek! Hehehe! Csak viccelek ám. A zenéimtől meg le fogsz hidalni, csak kis adagokban ;) írtam a levélben miért kapod, mert egy darab belőlem.
Csak azt csináld, amihez kedved van. Ha hagyományost, ha mást, akkor azt. Ha fantasyt, akkor azt. Ha egyszer ezt, egyszer azt, akkor hajrá. Nagyjából én is így vagyok. Csak az emlék scrap-jeimet, kis ajándékaimat a szeretteimnek nem nagyon mutogatom, látod én se adom ki magam mindig, na meg azok nem mennek át a maximalizmusom mércéjén ;), de ilyenkor nem is az számít. A te ajándékod is személyes, csak akkor mutogasd, ha szeretnéd. Én a technikája miatt fogom megmutatni a blogomon, hátha más is kedvet kap. Nem tartozol senkinek, ne stresszeld ezen magad, ugyanakkor abban is biztos vagyok, hogy látunk még felejthetetlen oldalakat tőled. Dani nehéz, de jó lépés volt!
Uff, én bezséltem! :D

kreatívhit írta...

Nem akarok belekotyogni /de azért teszem:)/Szerintem semmi gond sincs kicsit felborult a prioritás ha helyre áll meglátod örömmel fogsz újra alkotni.Ilyenkor lehet hogy a stílusod is megújul új látással ötletekkel leszel gazdagabb.

Tinci írta...

Fegyának teljesen igaza van. meglásd, minden ki fog alakulni, most csak sodortasd magad az élet árjával. Visszajön az ihlet is, és nagy kedved lesz a scraphez is.Mi itt vagyunk és várunk......

Rucola Designs írta...

Igen! Alakul benned valami, változol, hagyd szépen. Ki fog alakulni, át fog alakulni, rá fogsz találni, ami boldoggá tesz az alkotásban. Mind ezért csináljuk. :)

Rucola Designs írta...

Ja, és csúcs oldallal búcsúztál, annyira cuki ez a készlet! :)

eralilla írta...

Szerintem teljesen természetes amit leírtál. Mások lettek a napjaid, más a hangulatod. Majd kialakulnak a dolgok. Kell olyan is, hogy "csak" magadnak alkotsz. Aztán biztos vagyok benne, hogy hamarosan mi is újra látjuk a szépséges oldalaidat. Az sem baj, ha más lesz a stílusod!
Szép mindennapokat Neked!