2010. október 20., szerda

Beauty of Autumn by High Four Designs


Beauty of Autumn
by
High Four Designs

Ősz. Csodálatos, gyönyörű készlet, és érzem többet illene kihoznom belőle. Valahogy nem megy mostanában a scrap. Most olvastam Judit bejegyzését, Ő azt írja a scrap kikapcsolja este. Őszintén nekem már nincs kedvem, erőm hozzá. Oldalaimat rutinnak érzem, és nem értem magam, hol a láz, az alkotás szenvedélye ami régen elkapott, s végig vezetett? Hiányzik a plusz az oldalakból, dolgozik a rutin, megszokás. Remélem elmúlik, és lassan készen állok arra hogy tiszta szívből hozzak létre oldalakat.


6 megjegyzés:

Tinci írta...

Hidd el, el fog múlni ez az érzés!Szerintem szuper mindkét oldalad!

Rucola Designs írta...

Szerintem se agyalj ezen! Gyönyörűséges mindkét oldalad! :)

Noncsi írta...

Igazán megértelek téged. Amióta dolgozom nekem sem megy úgy a scrap, mint régen. Este örülök, ha ágyba kerülök, miután a fiúkat lefektettem.
De fel a fejjel lesz ez jobb is! ;)
Egyébként tényleg csodásak az oldalaid! :)))

Janka írta...

megértem, amit írsz, mert én is vagyok/voltam így. valóban elmúlik, de nem kell görcsölni rajta. ha teheted, pihentesd kicsit, jót fog tenni. az alkotói munka ilyen: néha kifogy az "elem" :D

pufiindian írta...

Nem látom az oldalaidon, hogy annyira belefáradtál volna, de ezt mindenki maga érzi. Én egy hétre el raktam a laptopom, Nagyon hiányzott, de kibírtam. Utána frissebb volt az agyam, nem erőlködtem.
Sokaknál azt látom, hogy a CT tagságok nem tesznek jót az alkotásaiknak.

szrjudit írta...

Én látom a különbséget az oldalaid között amikor "dolgozol", és amikor "alkotsz". Persze a "rutin" is olyan nálad, amibe nem lehet belekötni, szépek a lányok, szépek az oldalak, én láttam már olyan oldalt is, amit még nem mutattál, de valami csúúúúúcs, úgyhogy nem félek attól, hogy ne lenne ihleted. Ezeken az időszakokon egyébként én is át szoktam menni, elmúlik ;)