2010. október 21., csütörtök

WANTED

A Cowboy Song by Clementine Design
at
Deviant Scrap

FANTASZTIKUS készlet.
Imádtam. És nemsokára elkészül a második oldalam is!



Köszönöm lányok az előző bejegyzésnél írt kedves sorokat. Ez az oldalam egy szombati napon készült, és igen itt érzetem elkap a(z arany) láz.
Na de én is írok magamról. Munka. Élvezem. Szeretem hogy csapathoz tartozom, szeretem hogy felelős vagyok a munkámért, élvezem hogy emberek között vagyok. Lányok jól viselik, Nóra se sír már a bölcsődében, igen keveset vagyunk együtt(úgy érzem) . A legrosszabb a hétvége, mert akkor meg mosok, vasalok, főzök, takarítok, és nem igazán jut időm a lányokra.
Na persze vannak betegségek - nehézségek. Hétfőn reggel elmentem dolgozni, két óra múlva már rohantam haza, Nórának hasmenése van. Egész hétre kiírták. Szerencsém van, anyu és férjem kisegít így csak a keddi és pénteki napon leszek (vagyok) szabadságon (persze most van fontos munkám bent, nem igazán hiányozhatok). Szóval nem könnyű a munka se két kicsi gyerekkel.
Még valami, ebben az évben 14 kg-ot fogytam. Ami ezen az egész alakos fotón már egész jól látszik!

6 megjegyzés:

icka írta...

azta mindenit, gratulálok, nem semmi a 14 kg! adhatnál tippeket hogy sikerült! :) klassz az oldal!!! nagyon vagány!
gyógyulást a lánykádnak, sok enerdzsit a rengeteg teendőhöz!!!

Anikó írta...

nagyon jó az oldalad, csinos vagy!!

Noncsi írta...

Nagyon csinos vagy, jól nézel ki!!! Gratulálok a fogyáshoz, ügyes vagy.
Az oldalad pedig telitalálat! :)

Rucola Designs írta...

Gratula minden projekthez, csak így tovább! :)

szrjudit írta...

Na itt az oldal, amit emlegettem, IMÁDOM!!!!!!! Annyira jó hangulata van!
ÉS SZUPER JÓL NÉZEL KI!

millu írta...

Azt a mindenit,az nagyon durva,14 kiló,persze pozitív értelemben.Jó,hogy írsz magadról.Szuper az oldal,főleg,hogy TE vagy rajta.Hiányollak a blogomról IS!!