2010. május 16., vasárnap

Sisters

Fairy Flight - Joelle Design

DST; GSO

Dream oldalamon már találkoztatok ezzel a fotóval. Most újra oldalba foglaltam. Úgy érzem hiába azonos a fotó, teljesen más a két oldal mondanivalója, jelentése.

Az oldalról: Az eredeti csodálatos hátteret sötétítettem illetve nagyon sok elemet próbáltam (remélem sikerrel) beépíteni a fák közé. Utána ezeket az elemeket klónozó bélyegzővel mohával vontam be. Az erdő részleteivel is sokat dolgoztam. Próbáltam tökéletes oldalt építeni, persze nem sikerült, nagyon zavar hogy tudom mit szeretnék, de kevés hozzá a tudásom, ügyességem. A fotót mivel nem mentettem újra vágtam, lehetne sötétebb, de így sikerült. :)

5 megjegyzés:

Eszter(beszteri) írta...

Gyönyörű, és tényleg teljesen más! Fantasztikus oldal lett! :)

Tinci írta...

Gyönyörű oldal! A hangulat valóban teljesen más!

millu írta...

Nagyon szép,én is szeretnék majd ilyen stílusú oldalt csinálni,de ehhez már tényleg vásárolni kell készletet,arról meg nem vagyok híres.:D

Krisz írta...

Valóban gyönyörű lett! Olyan sejtelmes! :)

szrjudit írta...

Ehhez nem elég készletet vásárolni! ;) Wooooooooooow! Ámulom, Judit az aprólékosságod most is, ami persze egyébként is jellemzi a munkáidat, de most különösen, jó hogy meséltél is róla, és le a kalappal, fantasztikus oldalt csináltál!!! Nekem így lett teljes ez a fotó, nem Lily rózsaszín világával. Tudom, mi a példa előtted, és előttem is ;), és hidd el, ez az oldal nagyon ott van, szerintem a legjobb oldalad az utóbbi időben! Úgyhogy tessék örülni neki, meg büszkének lenni, nem hibákat keresni! ;)