2010. május 20., csütörtök

Monicca csodás készletet alkotott. Imádtam, bár a téma miatt internetes fotót használtam. Monicca blogján freebie-t, és a többi Ct tag csodálatos oldalát találod.

photo - Devianart.com


Nem leszek ismét aktív a scrap világban, Reginámon már kitört a bárányhimlő, Nóra még (ki tudja meddig) tünetmentes. Szomorú döntést is hoztam, mivel a nyári szünetet Regina itthon tölti, és igazán ez a búcsú nyarunk, lemondtam Damayanti Studio Ct tagságomat. Fájt a szívem, nagyon szerettem mind Iv készleteit, mind Iv-t mint embert.

4 megjegyzés:

szrjudit írta...

Wooooow, gyönyörű, álomszerű oldal, nagyon tetszik a fotó is, amit választottál hozzá! Iv, Iv... :) Jobbulást Reginek!

Tinci írta...

Jobbulást a kislányodnak! Az oldalad csodás, a döntésed pedig megértem...

Krisz írta...

Gyönyörű oldal lett! Jobbulást nektek! :)

Tinci írta...

Ja, és nézz be hozzám, ha ráérsz, vár egy játék!