2010. február 12., péntek

vallomás

Janka a scrapbook.hu-n egy nagyon izgalmas kihívás elé állított minket.

"A hétre egy érdekesnek ígérkező feladatot találtam ki: liftelni kell. Oké, ez még nem érdekes, de várjátok ki, hogy mit. Szeretném, ha a változatosság kedvéért nem scrapbook oldalakból merítenétek inspirációt, hanem moziplakátokból, CD borítókból, (nyomtatott) reklámokból. Huh!

Számomra a liftelés lényegét éppen ez adja: merítsünk inspirációt, vegyünk át valamit az oldalról, és tegyük azt a magunkévá. Legyen az az elrendezés, a szövegformálás, a díszítés hangulata, fő elemei, bármi, ami megtetszik. "

Én egy újság címlapját lifteltem. A címek az én gondolataim. A fotó? Én, és a család. Ki ilyen, ki olyan formában.



4 megjegyzés:

Eszter(beszteri) írta...

Annyira szeretem ezt az oldaladat! :) Olyan sokat elmond rólad! :) Én is egy újság címlapon gondolkodtam amúgy, de végül cd-borító lesz belőle... :D

szrjudit írta...

Ez egyszerűen tökéletes, bájos és érzékeny, a sárkányok ellenére :D, ugyanakkor humoros és pezsgő, pont olyan mint te vagy. Liftelésnek pedig csillagos 5-ös, egyből megismertem! :D

Izabella Szabó írta...

Ez nagyon szuper!Sok klassz oldal született,de nekem eddig ez tetszik a legjobban!A fotó pedig nagyon jó rólad.

Kuznyec írta...

Szuper oldal, ötletes, humoros! A fotó pedig fantasztikusan jóóóóó!!!!