2010. február 26., péntek

Beszélgessünk!!!! Gondolatok...

Szrjudit indította, Millu folytatta, most én is szeretnék írni pár gondolatot, tanácsot.


Nem emlékszem hogyan indult el nálam a scrap. Nóra még sehol sem volt mikor kitaláltam rajzolni tanulok!!!! Ki is néztem egy könyvet, szerencsére mielőtt megvettem volna, próbáltam itthon rajzolni. Rájöttem semmi tehetségem, könyvvel sem lesz.

A számítógéphez jól értek, láttam néhány scrap oldalt, gondoltam megpróbálom. Ez az oldalam 2008. 11. 10.-én készült:

Fürcsi


Zseniális. Szrjudit is írt rá, nagyon kedvesen:"Köszönöm a hozzászólást a blogomban, nagyon örültem neki. Megtaláltam ám én is a blogodat, megnézegetem a képeidet. Ez pl. kifejezetten tetszik. Nagyon aranyosak a lányok :) A PS tanuláshoz csak idő és gyakorlás kell. Csinálj minél több képet, jövök majd nézelődni :)"

És elkezdtem tanulni.
Hóember

készült: 2008.12.13.

Pizsiben

készült: 2008. 11.19

Aztán jött a blog4scrap kihívás. És kipróbáltam a fantázia oldalt. Tudom iszonyatos volt a körbevásásom, össze – vissza pakoltam a pihéket Nóra körül. És nyertem!!! Óriási lökést adott, elkezdtem a fantázia oldalak szerelmese lenni.


Fiókám


És jöttek az oldalak. Sokat lifteltem, és kiváltottam a bankártyámat, elkezdtem készleteket venni.


A körbevágást gyakorlattal lehet a legjobban megtanulni. Hol sikerül, hol nem, szeretnék egyszer úgy vágni ahogy Krissz tudd. Sokszor van hogy beöltöztetem a lányokat, és elkezdek fotózni. Csinálok vagy 50 képet, abból talán 10 használható. Nagyon fontos egy fantázia oldalnál hogy teljesen belesimuljon az oldalba. Mind színben (ruha), mind mozgásban, mind történetben. Ezt nagyon nehéz megteremteni, ha látom hogy nem sikerült a netről keresek képet. Ilyenkor arra gondolok hogy egy érzést, gondolatot adok vissza. Mint például itt a tél oldalamnál.


Közben összebarátkoztam Judittal. E-mailek jöttek, mentek, ma pedig szrjudit az egyik legjobb barátnőm. Rengeteget beszélünk msn-en, gyerekről, családról, scrap-ről. Néha egymás agyára megyünk, mutatjuk egymásnak az oldalakat, ha nem tetszik valami, kegyetlenül megmondjuk egymásnak, az „aranyos” szótól falra mászunk. Úgy érzem, fontos, ne csak dicsérjük egymást, például én Judit körbevágásán próbálok javítani, tanácsot adok, én mit csinálnék máshogy, ő veszekszik velem, hogy kerül az a fiók az égbe, miért van levegőben az oldal, és már megint honnan vettem ezt a címet? Segítjük egymást, őszintén elmondjuk, mi tetszik, mi nem, sokat tanulunk egymástól. Persze volt, amikor nekem nem tetszett Judit oldala, mindenki másnak igen, szerencsére nem hallgatott rám. És fordítva is történt már ilyen.


Judit nagy scrapes volt már amikor megismertem. Sok CT helye volt, mindig mondtam neki, én nem vállalok, nem akarok megkötve lenni. És kipróbáltam, megfertőzött. Kisebb készlet kihívásokat vállaltam, próbáltam tanulni, mindig azt néztem, a tervező azért adja a készletet, hogy eladja, így elkezdtem a dst-n a parise gamet. Sokaknak írtam, ők is írtak, megismerik az ember nevét, és ott az oldalakat nézve rengeteget lehet tanulni.


Ja igen, nem tudok angolul. Van egy szabvány levelem, azt küldöm mindenkinek. Első mondata, „bocsánat én nem beszélek angolul”. Írom, hogy van két lányom, szeretem a fantázia oldalakat, és linkelem a galériám, blogom Úgy gondolom, beszéljenek az oldalak.

Sokszor kaptam nemleges választ, sokszor semmit, és volt, hogy beválasztottak a csapatba. A fórumokon nehezebb. Látom, hogy beszélgetnek a tagok, és én írom a szabvány mondataimat, csodálatos készlet, csodálatos oldalak lányok. Pedig annyi mindent mondanék, írnék nekik. Nagy segítőm a google fordító program és nem tagadom, Judit. Lorie leveleim 90%-át ő fordította le.

Nem tudom mi lesz szeptemberben. Visszamegyek dolgozni. Számomra a srcap kiút is (volt). Hiányzik, hiányozott a munka, a munkahelyem, az emberek. Nemcsak alkotok, de az érzés, hogy elismernek, szeretik munkáimat szakmailag, önbizalmat add. És nem csak a háztartás, gyerekek vannak (otthon lévő anyukák, értetek ugye?).

Csapongtam, írtam, hangosan gondolkoztam. És továbbadnám a labdát.

Tinci!

Oldalaidat ismerjük, én mindig csodálattal nézem, sose tudnék ilyet, és úgy alkotni, ahogy Te. Írj pár sort magadról! Mire gondolsz alkotás közben? Mit szól lányod, a család az oldalaidhoz? Kinyomtatod a munkáidat? Vagy írj, hogy mikor, hogyan kezdted? Tanácsok? Minden érdekel. És kérlek add Te is tovább valakinek. Beszélgessünk!

DST linkek:

PRAISE Game

GALLERY STANDOUTS

Calls

10 megjegyzés:

Eszter(beszteri) írta...

De jó volt olvasni a soraidat. Nagyon szeretem az oldalaidat, soha nem tudnék ilyeneket csinálni. Csodálom messziről, és igen, néha kommentek nélkül. Pedig mindig jövök benézni, hogy épp milyen szépséget csináltál. Bocsánat! Igyekezni fogok, megígérem... :D

Krisz írta...

A szívemből szóltál! NAgyon megértelek! Egy kivétellel! Nekem nem hiányzik a munkahelyem! Ez azonban munkahely függő!
Tetszenek a fantázia képek, bár megvallom tőlem távol állnak! Bár lehet hogy csak meg kellene próbálni és egy jó tanárt fogadni! :)

eralilla írta...

Nagyon jó volt olvasni a gondolataidat. S tetszik, hogy elindítottad ezt a beszélgetést. Nálam Te és Judit az egyik favorit. A fantasi képeiteket csak csodálom, úgy érzem, én ilyent soha nem tudnék alkotni. S igenis felnézek Rátok. Még megszólítani sem nagyon mertelek Benneteket. S nem is gondoltam, hogy Nektek is vannak ilyen "nehézségeitek".
Ami a kommentelést illeti. Az időhiány bizony sokaknál visszatartó. (A többit Judithoz írom hmarosan)
Szóval én bár csak kicsike pont vagyok, lehet, hogy nem számít a véleményem, de igenis csodálom a munkádat! S megértem mindazt, amiről írtál.

Judit írta...

Lányok. Nagyon aranyosan vagytok, és köszönöm amit írtatok de az most nem a kommentekről szól (hisz én vagyok a legtrehányabb.) Igazából Millunak írtam - válaszoltam a ct-ről (és gondoltam más is hasznát veszi), meg csak úgy ami jött. Igen, tudom mit írt Judit, és egyet is értek vele, de nem azt szeretném hogy most erről írjunk, vagy mentegetőzzünk.

Tinci írta...

Köszönöm a felkérést, drága Judit! Örömmel eleget is teszek neki, ugye nem baj, ha csak a hétvégén?!
A soraidat jó volt olvasni, érdekes,hogy ki miért scrappel,hogyan látja ezt az egészet.
Köszi még egyszer!

altalena írta...

Nagyon jó volt olvasni a soraidat! Nem is tudtam, hogy ez a blog4scrap-es oldal indított el a fantázia világában! Emlékszem is erre az oldaladra! Én is mindig csodálattal nézem az oldalaid, fogalmam sincs, hogy lehet ilyet készíteni! Az én agyam máshogy jár... Szoktam látni a DST-n, tényleg sok kommentet kapsz, úgy örülök, hogy ha ezt látom! Gratulálok, minden elismerésem a tied... drukkolok, hogy a munka ne akadályozzon, és tovább is ilyen ütembe tudj alkotni:)

Janka írta...

Én is szeretem, amit csinálsz, mert én nem tudnék ilyet :D Klassz ez a körjáték, ennek igazán van értelme ;)

szrjudit írta...

Itt vagyok, már többször elolvastalak ám, nem ér így dicsérni mindenki füle hallatára az ember lányát :D Jól esnek a szavaid, nagyon fontos nekem a barátságod,de ezt úgyis tudod. A fejlődésed, és mindaz, amit tettél érte, példa értékű lehet mindenki számára, nagyon szuper, hogy megmutattad. A játék nagyon-nagyon tetszik, szuper, hogy elindítottad, és a választottaddal is egyetértek, én is nagyon kiváncsi vagyok. Örülök, hogy az én általam indított gondolatokból ide lyukadtunk ki, hogy beszélgessünk! Ez a lényeg!

T írta...

Jó volt olvasni a gondolataidat!!!! Én is hasonlóképpen kezdtem a szkreppelést, azt sem tudtam mi fán terem, aztán belecsöppentem ebbe a közösségbe. Rengeteget fejlődtem én is az első oldal elkészítése óta. Még itthon vagyok én is, félállásban még is dolgozom, de valahogy szakítok időt, még ha keveset is arra, hogy blogon vagy más fórumon reagáljak más alkotásaira. Kell hogy legyen rá idő, hiszen ez egy kedves hobbi számomra, jól esik ha mások is látják benne az igyekezetet és fantáziát, úgy gondolom , kifogás az időhiányára fogni az egész nem kommenteléses dolgot. Persze, lehetetlen mindenhol otthagyni a véleményünket,de talán a galériák és a blogok, remek lehetőséget adnak erre. Mindenkinek arra van ideje, amit fontosnak ítél. De ez az én véleményem. Nagyon jó ötlet ez a játék, amit indítottál. Kiváncsian várom Tinci, mit is ír majd. További szép napot, és sok csodás oldalt kívánok neked!!

ilgya írta...

Annyira szuper tényleg hogy leírtad ezeket a gondolatokat,és tényleg nem mentegetőzni akarok és nem dícsérni az oldalaidat ,pedig igazán érdemesek rá,hanem csak úgy összességében mondom,hogy tényleg példaértékű amit csinálsz,meg nekem te akkor is ott leszel az első ötben (szívemben) ha a stílusaink párhuzamosan eltávolodnak egymástól. Nem tudod nekem mennyit jelent mikor kezdőként tanítgattál és bátorítottál,nagyon hálás vagyok érte,még akkor is ha nem ezt az irányt választottam amit te,(vagyis még mindig csapongok ,és általában gondűzőnek ,lélekmelegítőnek használom a scrap-et ezért se haladok sokszor,mert leragadok mások munkáinál. )sokszor kivülállónak érzem magam bárhová is betérek,mert nem tudok ennyire aktív lenni,mint ti. Juditnál is már leírtam,de itt is megteszem,hogy képtelenség mindenkinek leírni az oldaláról mindegyikről meg főleg nem,hogy mennyire tetszik,ezért is tényleg néha odadob az ember egy "aranyos"-t,mert arra van idő és ez is egy gesztus ,így is sokszor a felét nem tudom megnézni amit szeretnék,nemhogy még kommenteljek és még netalán alkossak is. Szóval örülök,hogy elíndítottad ezt a beszélgetést,és mivel én egy klisébe sem tartozom,így köszönöm,hogy itt leírhattam a véleményem.