2009. december 29., kedd

Csajok, Keretben, A lift, Ti. - avagy próbálkoztam



Készlet: Before The First Snow - Lorie Davison

Majd két hétig nem foglalkoztam a scrappel. Szünetet tartottam, úgy éreztem belefáradtam, nem tudok újat alkotni, mutatni.

Most próbálkoztam először páros oldal készítésével. Őszintén nagyon nehéz. Még feltenni se tudom ahogy szeretném, marad a két oldal között a sortávolság.

A másik nagy gondot az jelentette hogy fényképezzem le meztelenül a lányokat. Regi kép nem tudom nem e túl kacér, Nóráé nem is sikerült igazán, de itt legalább semmi nem látszik (mióta tud járni, nem hajlandó ülni). Csak a piros karmolás az orrán, nővére műve.

A másik gondom a keret árnyéka….

Szóval nem lett olyan amilyenek szerettem volna. Változtatni most már nem fogok, így mutatom meg nektek.

Ja és a cím…. Csajok, Keretben, A lift, Ti. Hivatalosan You 1 és You 2.


3 megjegyzés:

pamacsdesign írta...

Hát figyelj,nekem tetszik mindkettő.Mindkettő Szotyis(jó értelemben persze).Amúgy most én sem alkottam hétig:)

szrjudit írta...

Wooooow, te én nem is erre gondoltam, amikor a liftről beszélgettünk, különben nagy ovációt rendeztem volna, Judit, ez fantasztikus, imádom, nagy ötlet, eszméletlen kivitelezés, szupeeeeer!!! Go Lorie, go!!!!

Tinci írta...

Már hiányoltalak! Jó,hogy újra alkotsz,és ráadásul két ilyen bomba oldallal jöttél vissza! Hajrá csajszi!